اخبارمرسدسمسابقات 2022هلند

وولف خواستار تحقیقات بیشتر مدیران فرمول یک درباره سونودا است

توتو وولف، مدیر تیم فرمول یک مرسدس ، خواستار تحقیقات بیشتر در مورد شرایط مربوط به بازنشستگی یوکی تسونودا از گرندپری هلند به دلایل ایمنی شده است.

«تیم فرمول یک آلفاتاری تیم دوم ردبول است»

راننده فرمول یک تیم آلفاتاری ابتدا در دور 45 با شکایت از شل بودن چرخ که به تازگی در پیت‌لین تعویض شده بود متوقف شد.

اما پس از تایید مهندسانش مبنی بر اینکه چرخ به درستی بسته شده است و بیش از 30 ثانیه ثابت نشسته بود و کمربندهای ایمنی خود را شل کرده بود، سونودا با سرعت آهسته به پیست پیوست.

در بازگشت به پیت، تیم دوباره لاستیک‌ها را تعویض کرد، کمربندهای ایمنی تسونودا را دوباره بسته و ماشین را در توقفی که 32.9 ثانیه به طول انجامید، بررسی کرد، اما تنها در چهارمین پیچ ، راننده ژاپنی در نهایت کنار کشید تا بازنشسته شود و از مسابقه بیرون بیاید.

دوره خودروی ایمنی مجازی حاصل به مکس ورشتاپن از ردبول اجازه داد تا یک پیت استاپ رایگان بتواند انجام دهد و دوباره جلوتر از لوئیس همیلتون در صدر قرار گیرد، که منجر به تعدادی از تئوری‌های توطئه شد که توسط آلفا توری “توهین آمیز” نامیده شدند.

وولف گفت: «نمی‌دانم».من در حال حاضر خیلی [متمرکز] نگاه می‌کنم که کجا باید عملکرد را پیدا کنیم.

اگر قرار بود برای قهرمانی بجنگیم، این چیزی است که از نزدیک به آن نگاه خواهم کرد.حالا چیزی که فکر می‌کنم برای ایمنی رانندگان باید بررسی شود و همه آن‌جا هستند که راننده متوقف شده، قفلش را باز کرده است، یک دور کامل انجام داده، وارد پیت‌لین شده، مشکل حل نشده است، سپس کمربند ایمنی را دوباره بسته‌اند و او بیرون رانده است. و دوباره ماشین را متوقف کردند.

همیلتون “شانس خوبی” برای پیروزی داشت

همیلتون به همراه جورج راسل ، هم تیمی اش، یک استراتژی یک توقفی را در پیش گرفته بود و قرار بود در شرایطی که ورشتاپن در شرایط پرچم سبز قرار گرفته بود، پیشی بگیرد.

وولف در مورد اینکه آیا پیش بینی ها نشان می دهد که قهرمان هفت دوره شانس کسب اولین پیروزی خود در این فصل را دارد یا خیر، توضیح داد: “شبیه سازی ها می گفتند که مکس هشت ثانیه از ما عقب تر بود و 20 دور مانده بود، و طبق داده های فیا همیلتون با لاستیک‌های هارد در هر دور نیم ثانیه سریعتر از مکس ورشتاپن بود.

اما بدیهی است… او احتمالاً در آن زمان به سختی دفاع می‌کرد و من فکر می‌کنم که ما شانس خوبی برای پیروزی در مسابقه داشتیم.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x