اخبارفراری

فراری در مورد عقب افتادن از مرسدس تحقیق می کند

فراری بررسی خواهد کرد که چرا در مسابقات اخیر زمین را به ردبول و مرسدس تسلیم کرده است.

اسکودریا فراری فصل را به عنوان قهرمانان عنوان قهرمانی با سرعت عالی و افت تایرهای خوب در مقایسه با ردبول آغاز کرده بود.اما تیم مستقر در میلتون کینز یک راهپیمایی را در اواسط فصل به سرقت برد، زیرا فراری اشتباه کرد و در حالی که سرعت در آن دوره دشوار همچنان قوی بود، عملکرد در دو مسابقه از پایان تعطیلات تابستانی کاهش یافته است.

ماتیا بینوتو، مدیر تیم در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است ردبول پیشرفت کرده است یا تیمش یک گام به عقب برداشته است، گفت: “راستش، من در حال حاضر نمی دانم.اینها پاسخ هایی هستند که من نمی دانم. فقط ردبول نیست که سریع است، مرسدس در سرعت مسابقه از ما جلوتر است.”پس شاید بیشتر خودمان هستیم که به عقب رفته ایم. دلیلش؟ چیزی که باید به آن نگاه کنیم.این سه مسابقه است که ما در یک یکشنبه آنطور که باید اجرا نکرده ایم و بدون شک، این نه تنها ردبول بلکه مرسدس است که از ما سریعتر است.

اجرای جمعه مسائل را پنهان کرد

فراری تمرین دوم را در زاندفورت پشت سر گذاشته بود و سپس به آرامی پشت سر ردبول و در نهایت مرسدس در مسابقه لغزید، چارلز لکلرک پشت سر مکس ورشتاپن و جورج راسل روی سکو به پایان رسید.اما بینوتو با اصرار بر زمان‌های جمعه فقط مسائل را پنهان می‌کند، توضیح داد: «اگر دو راننده را در اوایل روز جمعه شنیدید، آن‌ها با ماشین و تراز ماشین خیلی راحت نبودند، احساس می‌کردند رانندگی دشوار است.«بعد از اینکه جمعه شب کار کردیم، شنبه [آنها] کمی راحت تر و خوشحال تر از ماشین بودند، اما این واقعیت که ماشین در روز جمعه مشکل داشت نشان می داد که ما در بهترین حالت خود نبودیم.

“مقایسه داده ها در روز جمعه همیشه دشوار است، ما فقط می توانیم خودمان قضاوت کنیم و اگر خودمان قضاوت کنیم، رانندگان راحت نبودند، ماشین در رانندگی دشوار بود، بنابراین ما در روز جمعه درست نبودیم»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x