۶. ایمولا ، ایتالیا ۲۰۲۳اخبارفراریمسابقات 2023

فراری پس از عملکرد ضعیف، به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را به جایزه بزرگ امیلیا رومانیا ارائه می‌کند

بسته ارتقاء بزرگ فراری در اواخر ماه مه (اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)برای خودروهای مارانلو در راه است.

جایزه بزرگ امیلیا رومانیا در ایمولا در 21 مه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) قرار است یک رویداد عالی باشد و فراری در حال آماده شدن برای رونمایی از یک SF-23 کاملاً اصلاح شده و اصلاح شده است. 

گرندپری می نه تنها بازی اروپای فصل 2023 را آغاز خواهد کرد، بلکه ششمین دور مسابقات قهرمانی 2023 نیز خواهد بود و آن را به لحظه ای بسیار مهم برای تیم ها تبدیل می کند تا به تجزیه و تحلیلی که تاکنون جمع آوری کرده اند فکر کنند و تغییرات لازم را ایجاد کنند. .

فراری به دنبال این است که با این ارتقاء عملکرد کافی برای به چالش کشیدن استون مارتین، که در حال حاضر با خیال راحت در رتبه دوم سریع‌ترین گرید پشت ردبول قرار دارند، به دست آورد. مرسدس پشت تیم بریتانیایی قرار دارد که به دنبال ارتقای مسابقه ایمولا نیز هستند.

گرندپری آذربایجان در ابتدا قرار بود شاهد ارتقاهای مرسدس باشد، اما با توجه به اینکه توسعه این قطعات بیشتر از حد انتظار طول می کشد، طرفداران تیرهای نه چندان نقره ای باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا لوئیس همیلتون و جورج راسل مقداری کارایی به دست آورند.

ارتقاء SF-23

مدیر فنی انریکو کاردیل تغییرات اساسی در SF-23 ایجاد کرده است، به طوری که کف و سیستم تعلیق عقب دستخوش تغییرات بزرگی برای بهبود نیروی رو به پایین و همچنین اسکوات در هنگام شتاب شده است. گمان می رود که فراری هنوز نمی تواند در ارتفاع سواری مناسب برای استفاده کامل از افکت زمین بدود، بنابراین این به روز رسانی ها این مشکل بالقوه را برطرف خواهند کرد. 

بدنه این خودرو نیز تغییرات زیادی خواهد داشت و انتظار می‌رود که تیم مارانلو شکل پایه‌های جانبی خود را نیز تغییر دهد. 

با توجه به اینکه اسکودریا با سرعت خود در گرندپری عربستان سعودی دست و پنجه نرم می کند، من مطمئن هستم که هم چارلز لکلرک و هم کارلوس ساینز مشتاقانه منتظر خواهند بود که حداقل در بین 5 تیم برتر جدول قرار بگیرند. 

بیایید امیدوار باشیم که این ارتقاء به خودرو اجازه دهد عملکردی نزدیک به پتانسیل واقعی خود را نشان دهد. 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x