۳. ملبورن ، استرالیا ۲۰۲۳اخبارردبولمسابقات 2023

مکس ورشتاپن در گرندپری استرالیا با پیروزی متحول کننده حرفه ای روبرو است

مکس ورشتاپن هرگز برنده جایزه بزرگ استرالیا نشده است.

مکس ورشتاپن ، قهرمان دو دوره فرمول یک،  به دنبال تغییر اوضاع برای گرندپری استرالیا آینده است . این راننده بلژیکی هلندی علیرغم نمایش عملکرد فوق‌العاده خود در اکثر پیست‌ها در طول دوران حرفه‌ای خود، بارها در پارک آلبرت با مشکل مواجه شده است. به نظر می رسد ملبورن با میانگین کمتر از شش امتیاز در هر مسابقه، قهرمان جهان را طلسم کرده است.

ثروت ورشتاپن در استرالیا غیرقابل پیش‌بینی باقی می‌ماند.

در سال 2022، ورشتاپن در استرالیا با شکست مواجه شد، با موقعیت قطبی چارلز لکلرک توجهات را ربود و نشت سوخت باعث بازنشستگی او شد. گرندپری عمومی استرالیا در سال‌های 2020 و 2021 به دلیل کووید-19 لغو شدند و طرفداران را متعجب کرد که چه چیزی می‌توانست باشد.

در سال 2019، ورشتاپن اولین و تنها سکوی خود در ملبورن را تضمین کرد و در میان تسلط مرسدس، پرتو امیدی را ارائه داد. در سال 2018، او مهارت های رو به رشد خود را نشان داد اما پس از یک خطای پرهزینه، ششم شد. 

مسابقه 2017 یک ورشتاپن خشک را نشان داد که مسابقه را بدون بطری نوشیدنی کامل کرد و به فتنه استرالیایی او افزود. در سال 2016، خلق و خوی آتشین او پس از یک پیت استاپ ناموفق که منجر به پایانی ناامیدکننده شد، ظاهر شد. 

در نهایت، اولین بازی او در سال 2015 با یک نقص موتور که نشان دهنده مبارزات او در ملبورن بود، خدشه دار شد. با همه این‌ها، ماجراجویی‌های ورشتاپن در استرالیا همچنان با غیرقابل‌پیش‌بینی‌بودن بازیگوش، طرفداران را مجذوب خود می‌کند.

تاریخچه جایزه بزرگ استرالیا توسط مکس ورشتاپن یک ترن هوایی پر فراز و نشیب است که با یک “نفرین ملبورن” مشخص شده است. در حالی که قهرمان جوان به تسلط خود بر جهان فرمول یک ادامه می دهد، طرفداران مشتاقانه منتظر روزی هستند که او سرانجام بتواند پیست مرموز استرالیا را فتح کند. 

طرفداران مشتاقانه منتظر خواهند بود تا ببینند آیا این آخر هفته به “نفرین ملبورن” ورشتاپن پایان می دهد یا خیر. ردبول در گرندپری بحرین و عربستان سعودی امتیازات 1-2 را به پایان رسانده است، بنابراین آنها برای کسب نتیجه مشابه در استرالیا تلاش خواهند کرد. 

نظر شما چیست؟؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x