اخبارفرانسهمسابقات 2022

سرجیو پرز به دنبال بازگشت در گرندپری فرانسه است، زیرا او اصرار دارد که “هنوز در رقابت” برای قهرمانی است.

سرجیو پرز علیرغم اختلاف 57 امتیازی اش نسبت به مکس ورشتاپن، رهبر قهرمانی و هم تیمی اش، هنوز هم برای افتخار کلی در سال 2022 تلاش می کند. اما، راننده مکزیکی اعتراف می کند که او و تیمش دیگر DNF را نمی‌پذیرند ، او به دنبال پیروزی در گرندپری فرانسه است.

اعتماد به نفس بالای سرجیو پرز قبل از گرندپری فرانسه، سرجیو پرز پس از قهرمانی در گرندپری موناکو ، 15 امتیاز از ورشتاپن عقب بود . اما از آن زمان، او از دو بخرابی خودرو در چهار مسابقه – از جمله DNF آخرین بار در اتریش رنج برده است .

سرجیو پرز با نگاه کردن به گرندپری فرانسه گفت که به دنبال یک نتیجه بازخرید کننده است. سرجیو پرز گفت: «بعد از یک آخر هفته سخت در اتریش، بازگشت به مسابقه و داشتن فرصتی برای درست کردن اوضاع عالی است.

ما در سه مسابقه گذشته دو DNF داشته‌ایم و نمی‌توانیم به آن در مسابقات قهرمانی بپردازیم، بنابراین من قصد دارم این آخر هفته در فرانسه آن را تغییر دهم. من هنوز برای قهرمانی رانندگان رقابت می کنم، بنابراین شخصاً مهم است که امتیاز بیشتری از دست ندهم.

“سال گذشته من دومین سکوی خود را با این تیم در فرانسه به دست آوردم و بسیار مشتاقانه منتظر تلاش برای تکرار آن هستم.

پیست پل ریکارد در فرانسه یک مسیر چالش برانگیز است زیرا خطوط مسابقه متفاوتی وجود دارد که می توانید در پیچ ها طی کنید و دانستن آن آسان نیست. که بهترین مورد برای استفاده است.

دمای بالا نیز عاملی برای بررسی این آخر هفته خواهد بود، از نظر فیزیکی به نظر می رسد که مسابقه بسیار سختی خواهد بود و باید ببینیم که با تخریب لاستیک به دلیل گرما چگونه پیش می رود.

هم تیمی ورشتاپن سال گذشته با پشت سر گذاشتن رقیب قهرمانی لوئیس همیلتون در دور ماقبل آخر مسابقه، جایزه بزرگ فرانسه را در سال گذشته برنده شد. و راننده هلندی مشتاقانه منتظر بازگشت به مسیری است که او و تیم قبلاً در آن از موفقیت‌هایی برخوردار بوده‌اند، زیرا او به دنبال بهبود مشکلات تخریب لاستیک است که به قیمت پیروزی او در اتریش تمام شد.

ورشتاپن گفت: ما سال گذشته در فرانسه به عنوان تیم نتیجه خوبی داشتیم. پیست دارای پیچ‌های فنی و پرسرعت زیادی در انتها است، بنابراین مراقبت از لاستیک‌ها بسیار مهم است، به خصوص با توجه به اینکه آخر هفته بسیار گرمی در پیش است.

من مشتاقانه منتظر یک هفته مسابقه دیگر هستم که امیدوارم بتوانیم عملکرد خود را از اتریش بهبود بخشیم و از نتیجه آخرین بازی خود درس بگیریم.”با توجه به اینکه فراری امیدوار است مجموعه خود را به سه پیروزی متوالی افزایش دهد و مرسدس بنز با ارتقاء بیشتر در فرانسه به جلو حرکت می کند، ردبول با آزمون سختی در پیست پل ریکارد روبرو می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x