اخبارمرسدس

مرسدس مدعی است که مشکلات مربوط به گراز دریایی اکنون “حل شده است”

مرسدس بر این باور است که مشکلات اصلی خود را در فرمول 1 حل کرده است و در عوض مشکلات آن اکنون به دلیل سختی و سفتی برای راه اندازی و عملیاتی کردن خودروی خود است.

تیم مرسدس مستقر در براکلی شروع سختی برای کمپین 2022 داشته است، زیرا W13 آنها از یک مشکل پرش رنج می برد.

این پدیده به قدری روی خودروهای آنها بد بوده است که شکایت جرج راسل و لوئیس همیلتون در مورد درد جسمانی که متحمل می‌شوند باعث مداخله FIA برای کمک به این وضعیت شده است.

اما پس از یک آخر هفته دلگرم کننده گرندپری کانادا، جایی که تیم مرسدس احتمالاً در رقابتی ترین سرعت خود تا اینجای فصل بوده و سوم و چهارم شد، توتو وولف، سرمربی تیم، نشان داد که چگونه تمرکز تیم تغییر کرده است.

او معتقد است که آخر هفته مونترال نشان داده است که مشکل گراز دریایی – که در آن ماشین با افزایش بار در مسیر مستقیم بالا و پایین می رود – پس از کار تیم از بین رفته است.اما در نتیجه تنظیم فوق العاده سفت و ارتفاع کم که مرسدس برای کارکرد صحیح خودروی خود به آن نیاز داشته است، اکنون موضوعی که برای آن وجود دارد این است که در هنگام پر دست انداز بودن پیست، خودرو چقدر به زمین برخورد می کند.

او توضیح داد: «من فکر می‌کنم به نوعی ما آنچه را که به عنوان گراز دریایی یا پرش تعریف می‌کنیم، تشریح کرده‌ایم، و آن این است که گراز دریایی، که حرکت آیرودینامیکی خودرو است، فکر می‌کنم این مشکل حل شده است

بیشتر موضوع این است که ماشین ها خیلی سفت هستند. ماشین سواری بد است، سواری در دست انداز بد است و من می گویم که اکنون با کالبد شکافی این مشکل. ، می توانید بهتر با آن مقابله کنید.”ولف فکر می‌کند پیشرفتی که مرسدس بنز در زمینه گراز دریایی به دست آورده است، خودروی آن را در شرایط مشابهی با رقبا قرار داده است، زیرا به نظر می‌رسد که از سفتی ماشین رنج می‌برند.او گفت: «آنچه در خودروها می بینیم فقط سفتی است. “شما به برخی از حرکات آهسته دو خودروی پیشرو و آلپاین نگاه می کنید، می بینید که آنها به روشی بسیار سخت از حاشیه خارج می شوند.

این چیزی است که رانندگان واقعاً از آن شکایت کردند، سفتی ماشین. این چیزی است که باید به آن توجه کنیم: چگونه می توانیم ضربه را کاهش دهیم. و البته، هر چه مسیر صاف تر باشد، بهتر است. هر چه حاشیه ها کمتر باشد، کمتر این پدیده را می بینیم.”

با تاکید کانادا بر این نکته که مرسدس همچنان نیاز به ارائه عملکرد بیشتر برای خودرو دارد، ولف می‌گوید کلید پیشرفت در تلاش برای باز کردن سرعت بیشتر از خودرو در دامنه وسیع‌تری از ارتفاعات سواری است.او گفت: «من فکر می‌کنم که ما فقط باید بار بیشتری را در ماشین وارد کنیم، نیروی رو به پایین بیشتری داشته باشیم و این کار را با خودرویی که آنطور که انتظار داشتیم روی زمین پایین نیست، انجام دهیم.»”این یک جهت روشن است: شما می توانید ببینید که اتومبیل ها بالاتر می روند. و اینجاست که ما باید عملکرد را پیدا کنیم.”

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x