اخبارمرسدس

مرسدس به رقبا هشدار می دهد: “به روز رسانی های بیشتری در راه است”

اندرو شولین می گوید مرسدس “در تلاش است تا عملکردی را به اسپا (گرندپری بلژیک)ارائه دهد که امیدواریم این شکاف را کاهش دهد” و اضافه می کند که تیم می خواهد “در آینده نزدیک در مسابقات برنده شود”.

پس از یک گرندپری بسیار موفق مجارستان برای مرسدس، که در آن تیم P2 و P3 (جایگاه دوم و سوم)را کسب کرد، اندرو شولین، مدیر مهندسی هشدار داد که ارتقاهای بیشتری بعد از تعطیلات تابستانی در راه است.

شولین در توضیح مسابقه تیم گفت: “خب، ما بیشتر در راه هستیم . “”ما در تلاش هستیم تا عملکردی را به اسپا ارائه کنیم که امیدواریم این شکاف را کاهش دهیم، اکنون راه زیادی برای رفتن نداریم. اما ما برای مدتی کوتاه به توسعه خودرو ادامه خواهیم داد.ما بسیار هیجان‌زده هستیم، چند مسابقه اخیر سرگرم‌کننده‌ترین مسابقه‌ای بوده است که در طول سال داشته‌ایم و فقط امیدواریم بتوانیم آن گام اضافی را برداریم زیرا قطعاً می‌خواهیم در آینده نزدیک در مسابقات برنده شویم، بنابراین همکاران ما سخت کار می کنند تا تلاش کنند و به آن برسند.

این بریتانیایی ادامه داد که نتایج مرسدس در مجارستان رضایت بخش بود، زیرا آنها بر اساس شایستگی به دست آمدند.”این آخرین مورد به ویژه رضایت بخش بود، زیرا ما به بدبختی کسی که با مشکل قابلیت اطمینان انصراف دهد، تکیه نکردیم.

سرعت ماشین نیز بسیار خوب بود، و همیشه خوب است که قبل از رفتن به آن دوره از تعطیلات، یک مسابقه خوب داشته باشید.رضایت بخش ترین چیز این است که ببینیم ماشین از نظر سرعت در حال حاضر در تعیین خط و مسابقه در کجا قرار دارد.

ما از ابتدای سال فاصله زیادی برای جبران داشتیم، ما واقعا سخت تلاش کرده‌ایم تا قطعاتی را در هر مسابقه بیاوریم و اکنون واقعاً رضایت‌بخش است که می‌بینیم با فراری‌ها مسابقه می‌دهیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x