اخباراستون مارتین

فرناندو آلونسو با قراردادی چند ساله برای سال 2023 با استون مارتین قرارداد امضا کرد

استون مارتین به سرعت برای معرفی جایگزینی برای سباستین فتل حرکت کرده است و یک قهرمان جهان را با دیگری عوض کرده است و فرناندو آلونسو موافقت کرده است که در سال 2023 با قراردادی چند ساله به تیم ملحق شود.

فرناندو آلونسو پس از دو سال تعطیلی در سال 2021 با آلپاین به فرمول یک بازگشت و در کنار استبان اکون مجموعه ای از درایوهای چشمگیر را ارائه کرده است.

اما وقتی فتل پنجشنبه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل بازنشسته می‌شود، فرناندو آلونسو با توجه به تجربه فراوانش در فرمول یک که شامل دو قهرمانی جهان است، به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینی او ظاهر شد.

روز دوشنبه، پس از کسب هشتمین امتیاز متوالی خود در گرندپری مجارستان و با شروع تعطیلات تابستانی فرمول 1، استون مارتین فاش کرد که این بازیکن اسپانیایی روی خط نقطه چین امضا کرده است که به گفته آنها «یک بیانیه واضح از قصد سازمانی که متعهد به ایجاد یک تیم پیروز در فرمول یک است».

آلونسو که آخرین پیروزی از 32 مسابقه را در سال 2013 به ثمر رساند، گفت: “این تیم استون مارتین به وضوح انرژی و تعهد خود را برای پیروزی به کار می گیرد و بنابراین یکی از هیجان انگیزترین تیم های فرمول یک امروز است.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x