اخبارمرسدس

لوئیس همیلتون: می‌خواهم بدانید که روشنایی در راه است.

پس از نیمه اول سخت فصل 2022، لوئیس همیلتون پیامی را برای هواداران ارسال کرد و گفت: “ما اینجا هستیم، هنوز ایستاده ایم، هنوز می جنگیم!”

لوئیس همیلتون نیمه اول فصل 2022 را با یک رانندگی شگفت انگیز از P7 به P2 در گرندپری مجارستان به پایان رساند .پس از آن، لوئیس همیلتون در رسانه های اجتماعی پیش از تعطیلات تابستانی فرمول یک پیامی را برای طرفدارانش ارسال کرد.

همیلتون نوشت: «نیمه‌ای از سالی که همه ما را به چالش کشیده است، ما اینجا هستیم، هنوز ایستاده‌ایم، همچنان می‌جنگیم.می خواهم بدانید که روشنایی در پیش است، ما از هر چیزی که ما را عقب نگه می دارد عبور خواهیم کرد.

و من در مورد مسابقه صحبت نمی کنم، من در مورد زندگی صحبت می کنم! ما این را یاد گرفتیم، در مسیر خود بمانید، سرتان را بالا بگیرید و ادامه دهید.«حتماً یک نفس بکشید، لحظه‌ای برای تأمل، پردازش و رشد برای خودتان تا بتوانید به طور مؤثر به جلو حرکت کنید.”چیزهایی را که به زندگی شما اضافه نمی کنند را رها کنید، آنچه را که مثبت به زندگی شما می آورد نگه دارید، مثبت بودن را انتخاب کنید، جنگیدن را انتخاب کنید، انتخاب کنید که بهتر باشید. به خودت ایمان داشته باش چون من دارم.لوئیس همیلتون در پایان گفت: “برای شما یک هفته شگفت انگیز آرزو می کنم.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x