اخبارفرانسهمرسدسمسابقات 2022

اولین تصاویر از ارتقاء مرسدس برای گرندپری فرانسه فاش شد

اولین عکس‌ها از آخرین به‌روزرسانی فرمول یک مرسدس، با طراحی دماغه‌ای جدید در پیت لین گرندپری فرانسه ظاهر شد.

مرسدس بنز با چند بروزرسانی به گرندپری فرانسه آمده است. با توجه به اینکه خودروساز آلمانی کنترل بهتری بر مشکلات گراز دریایی که بخش اولیه کمپین خود را خراب کرده بود، توانسته است منابع بیشتری را در مسابقات اخیر به باز کردن پیشرفت‌های عملکرد عادی‌تر اختصاص دهد.

این شامل مجموعه‌ای از تغییرات در گرندپری بریتانیا بود که به لوئیس همیلتون کمک کرد تا فراری را برای پیروزی در مسابقه به چالش بکشد، قبل از اینکه او در نهایت به مقام سوم برسد.

این تیم به خوبی آگاه است که اگر می‌خواهد به یک تهدید معمولی برای پیروزی تبدیل شود، باید زمان دور بیشتری پیدا کند، انتظار می‌رود که این تیم یک ارتقاء بسیار گسترده را برای مسابقه آخر هفته در گرندپری فرانسه معرفی کند.

توتو وولف، سرمربی تیم گفت که اجرای اخیر سکوها نشان می دهد که تیم در مسیر درستی حرکت می کند، اما گفت که هنوز به موارد بیشتری نیاز دارد.او گفت: «ما در هفت مسابقه اول سه سکو کسب کردیم و اکنون در چهار مسابقه اخیر به چهار سکو رسیده ایم.من از حرکتی که در حال ایجاد آن هستیم راضی هستم و این نشان دهنده تلاش بزرگ تیم است.درک ما از W13 هر دور در حال افزایش است و دیدن آن در پیشرفت و نتایج ما باعث دلگرمی است.

«در حالی که در اتریش سریع‌تر بودیم، هنوز آنقدر سریع نبودیم که در جبهه جلو به مبارزه بپردازیم. ما باید به تعقیب آن چند دهم پایانی ادامه دهیم و پیشرفت‌های جدیدی را در اتومبیل‌ها از جمله این آخر هفته در فرانسه ایجاد کنیم.»در حالی که دامنه کامل پیشرفت‌های مرسدس به احتمال زیاد تا صبح جمعه پنهان می‌ماند، به نظر می‌رسد تیم مستقر در براکلی با طراحی دماغه کاملاً جدید کار کند.

این طراحی دارای نمایه متفاوتی نسبت به نسخه قبلی صاف تر (بالای بینی جدید در بالا) است و با ادغام با بقیه ساختار دماغه، از نظر باریک شدن ظریف تر به نظر می رسد.

مرسدس به دنبال بهبود عملکرد سرعت مستقیم با W13 خود بوده است و ممکن است دماغه شکل جدید تلاشی برای کاهش درگ باشد.طراحی جدید همچنین دارای رویکرد متفاوتی برای سوراخ‌های خنک‌کننده راننده در نوک جلو است – اگرچه این امر می‌تواند ناشی از دمای داغ مورد انتظار در فرانسه در این آخر هفته باشد.گرندپری فرانسه این آخر هفته به عنوان یکی از بهترین شانس های مرسدس برای کسب پیروزی در مسابقه در این فصل، با سطح صاف و طبیعت پر سرعت پیست کاملاً با ویژگی های رقیب 2022 آن مطابقت دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x