اخبارکانادامسابقات 2022مکلارن

لاندو نوریس در حالی که مک لارن دست خالی کانادا را ترک می‌کند، می‌گوید: «هیچ چیز بر وفق مراد ما نبود».

مک لارن راحت ترین آخر هفته ها را در کانادا سپری نکرد، نه لاندو نوریس و نه هم تیمی اش، دنیل ریکاردو، امتیاز کسب نکردند – و بعد از سه مسابقه که امتیاز کسب می‌کردند ،نتوانستند به امتیاز برسند.

به گزارش فرمول یک به نقل از سایت f1.com؛ لاندو نوریس پس از گزارش یک مشکل واحد نیرو در طول پرچم قرمز در Q2(مرحله دوم تعیین خط)، رتبه چهاردهم را کسب کرد. لاندو نوریس بریتانیایی که در سه مسابقه آخر امتیاز گرفته بود، نتوانست در کانادا به روند خود ادامه دهد، در اولین پیت استاپ زمان خود را از دست داد و بار دیگر با پنالتی پنج ثانیه که به خاطر سرعت در پیت لین دریافت کرد ،مواجه شد.

نکته مهم این است که لاندو نوریس نمی‌توانست در دوره‌های خودروی ایمنی مجازی یا معمولی زمان بسازد.لاندو نوریس افسرده گفت: “چند بار با خودروهای ایمنی و چیزهای دیگر مواجه شدیم و اساساً هیچ چیز امروز یا دیروز یا هر چیز دیگری پیش نرفت – پس به دیگری ادامه دهید.

ما در ماشین، سرعت خط مستقیم را نداشتیم. مبارزه از جایگاه 14 همیشه سخت است، مبارزه با چند ماشین [که] صادقانه بگویم، ما نباید با آنها مسابقه دهیم، اما در عین حال باید حداکثر استفاده را از آن ببریم و یکی از بزرگترین عوامل این بود که ما فقط نتوانستیم سبقت بگیریم، به همین سادگی، و بنابراین من فقط پشت ماشین های کندتر هستم و از آن به بعد نمی توانید کاری انجام دهید.

“روز سخت، نه چیزهای زیادی برای لبخند زدن، بلکه کارهای زیادی برای انجام دادن.”

ریکاردو هم تیمی اش خیلی بهتر عمل نکرد، استرالیایی در شرایط سخت روز شنبه نهم شد، اما بعد از اینکه او هم نتوانست از دوره های احتیاطی استفاده کند، یازدهم شد.ما امروز خیلی سریعتر از رقبایمان نبودیم. ما فقط برای سرعت تلاش می کردیم و باید چند موضوع را نیز مدیریت می کردیم. عدم توانایی در فشار و حمله ما را از نبرد برای امتیاز خارج کرد. به همین سادگی ، مسابقه ای سریع برای ما نبود.

مسائل دما، فقط مدیریت آن. با 100% فشار آوردن، احتمالاً می‌توانستیم در بین 10 نفر برتر باشیم، اما وقتی شروع به مدیریت دما و مواردی از این دست کردیم، ما را از مبارزه خارج کرد.

دوست داشتم مسابقه بهتری داشته باشم، اما ما به اندازه کافی سریع نبودیم.با وجود شکست در کسب امتیاز در کانادا، مک لارن به عنوان چهارمین مسابقه خانگی خود در جدول رده بندی ، هشت امتیاز از رقبای آلپاین جلوتر است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x