اخبارکانادامسابقات 2022هاس

میک شوماخر پس از دی ان اف شدن زودهنگام از رتبه هفتم،در گرندپری کانادا ” نکات مثبت زیادی” برای هاس می بیند

میک شوماخر گفت که تیم هاس او با وجود بازنشستگی زودهنگام به دلیل مشکل در واحد نیرو در حالی که در جایگاه هفتم ایستاده بود، “مزایای مثبت زیادی” دارد.

به گزارش فرمول یک به نقل از سایت racefane؛ میک شوماخر بهترین راهیابی دوران حرفه ای خود را در گرندپری کانادا انجام داد و مسابقه را از رتبه ششم شروع کرد. او در دور 18 در جایگاه هفتم می دوید که واحد قدرت فراری او را ناامید کرد.

میک شوماخر اعتراف کرد: «بدیهی است که بسیار ناامیدکننده است. اما این چیزها اتفاق می افتد. این فرمول 1 است، همه چیز درست است.

بنابراین ما فقط باید آن قرص را قورت دهیم. ما چیزهای مثبت زیادی داریم که می توانیم از اینجا استفاده کنیم.»

او عملکرد بهبود یافته هاس در آخر هفته مسابقه را تشویق کرد. ما می‌دانستیم که در تمام طول مدت سرعت خوبی داشتیم،  بنابراین خوب است که یک مسابقات تعیین خط خوب داشته باشیم، خوب است که سرعت مسابقه خوبی داشته باشیم.

ما هیچ به روز رسانی نداشتیم، اساساً مانند ابتدای فصل است و ما همچنان عالی عمل می کنیم. بنابراین واضح است که بسیار مثبت است.»

او اعتراف کرد که بازنشستگی از موقعیتی که می توانست اولین امتیاز در فرمول 1 را کسب کند، دردناک بود.

میک شوماخر گفت: “پذیرش این چیزها همیشه سخت است.” اگر در موقعیتی باشید که امتیاز می دهید و مجبور باشید ماشین را در رتبه هفتم یا هر چیز دیگری بازنشسته کنید، احتمالاً سخت تر است تا استبان [اوکن] را جلوتر بگیرید. این هرگز بهترین نیست.»

او گفت که تجربیات گذشته به او آموخته است که ایمان خود را حفظ کند که همه چیز درست خواهد شد. در نهایت شانس من تغییر خواهد کرد، امیدوارم.

 بدیهی است که سخت است، اما من در گذشته این فصل ها را سپری کرده ام و در نهایت توانسته ایم برنده شویم.”

وی افزود: «چند مسابقه دیگر در پیش داریم. “من مطمئن هستم که ما فرصت های بیشتری برای آمدن خواهیم داشت.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x