اخبارردبولکانادامسابقات 2022

ردبول علت بازنشستگی ناگهانی و خروج سرجیو پرز از گرندپری کانادا را توضیح داد

در حالی که مکس ورشتاپن صاحب پیروزی در گرندپری کانادا شد، این روز برای سرجیو پرز ، که تنها هشت دور بعد از مسابقه دچار مشکل شد و یک DNF دیگر ثبت کرد، روز خوبی نبود.

به گزارش فرمول یک به نقل از racingnews365; هلموت مارکو توضیح داد که چه چیزی باعث بازنشستگی ناگهانی سرجیو پرز از گرندپری کانادا شد.

سرجیو پرز مکزیکی پس از تصادف در تعیین خط روز شنبه، مسابقه را از P13 (جایگاه ۱۳) آغاز کرد، اما تنها 8 دور بعد از مسابقه یکشنبه مجبور شد با یک مشکل مکانیکی از مسیر خارج شود.

به گفته مارکو، ردبول اکنون متوجه شده است که چه چیزی منجر به این مشکل شده است.مشاور تیم به شبکه پخش کننده ORF اتریشی گفت: «گیربکس بود که خراب شد .”گیربکس در پایان عمر خود بود، اما باید نگه می داشت. بنابراین ما گمان می کنیم که می تواند نتیجه تصادف روز شنبه باشد، اگرچه او مستقیماً با گیربکس به چیزی برخورد نکرده است.مایه تاسف بود، اما می‌توانستید ببینید که وقتی مانند [چارلز] لکلرک در ترافیک هستید، سبقت گرفتن چقدر دشوار است. حتی برای بهترین ماشین‌ها.

هیچ نگرانی مشابهی برای خودروی ورشتاپن وجود ندارد.

با وجود مشکلاتی که برای سرجیو پرز وجود داشت، مارکو تاکید کرد که چنین مشکلی در RB18 مکس ورشتاپن وجود ندارد و تنها نقطه نگرانی دمای ترمزها است.

مارکو گفت: «ما به دقت دما را زیر نظر داشتیم.ما بیشتر نگران ترمزها بودیم. در مرحله اول مسابقه از نظر دمای دیسک و لنت در حد مجاز بودیم.

مکس ورشتاپن ششمین برد خود در فصل 2022 را در مونترال به دست آورد، جایی که در مقابل فشارهای فراری کارلوس ساینز در اواخر مسابقه مقاومت کرد تا این پیروزی را به دست آورد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x