اخبارانگلیسمرسدسمسابقات 2022

توتو ولف قول ارتقای مرسدس را برای سیلورستون می‌دهد: یک گام دیگر به جلو در گرندپری انگلیس

توتو ولف، رئیس مرسدس بنز می‌گوید خودروی W13 این تیم در گرندپری انگلیس بروزرسانی‌های جدیدی را اجرا خواهد کرد تا یک گام دیگر به جلو بردارد.

لوئیس همیلتون و جورج راسل به دنبال پیوستن به مبارزه در جلو در مسابقه خانگی خود در گرندپری انگلیس ، با ارتقاء در آخر هفته خواهند بود.

این

تیم در گرندپری کانادا با لوئیس همیلتون که در یک مرحله خود را در مبارزه برای پیروزی در مسابقه می‌یابد، به سکو بازگشته بود.

این یک گام بزرگ رو به جلو برای مرسدس بود که به دنبال کاهش بیشتر شکاف بین خود و پیشتازان در سیلورستون است.

مرسدس هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داردبا وجود نتیجه چشمگیر در مونترال، مرسدس هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا بتواند W13 خود را یک ماشین برنده مسابقه بداند.

وولف توجه خود را از کانادا به سیلورستون معطوف کرد: «در حالی که می‌توانیم از سرعتی که W13 نشان داد خوشحال باشیم، هنوز کوهی برای بالا رفتن وجود دارد .”کار زیادی برای رسیدن به خط مقدم نیاز است، اما ما اکنون مسیر روشن تری داریم. ما بر روی یافتن عملکرد بیشتر و بیشتر با پیشرفت فصل تمرکز کرده ایم.”

ولف قول می‌دهد: به‌روزرسانی‌ها در Silverstone در راه است و مرسدس امیدوار است که تلاش آنها برای بازگشت به جلو با ارتقاء این آخر هفته کمک کند و همیلتون نهمین قهرمانی جایزه بزرگ بریتانیا را هدف قرار دهد.

او اذعان کرد: می دانیم که دو تیم اول، برتری قابل توجهی دارند. “چالش ما این است که این شکاف را ببندیم.”سیلوراستون در گذشته برای ما خوب بوده است؛ ما پیشرفت هایی در پیش داریم؛ و این مسیر هموارتر است. ما قصد داریم گام دیگری به جلو برداریم.”

مرسدس مشتاق تحت تاثیر قرار دادن در رویداد خانگی است

در حالی که مرسدس ممکن است یک برند خودروسازی آلمانی باشد، گرندپری بریتانیا یک رویداد خانگی برای این تیم است که تنها 11 دقیقه با ماشین از پیست فاصله دارند.

ولف ادامه داد: “این همیشه یک نقطه برجسته سال است. طرفداران بسیار پرشور و آگاه هستند. این رویداد محلی ما نیز هست، با نزدیکی به براکلی و بریکسورث .”

اعضای تیم ما روز جمعه در کنار پیست خواهند بود و از روی سکوها تماشا خواهند کرد و نتایج کار سخت خود را در عمل مشاهده خواهند کرد، که فوق العاده هیجان انگیز است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x