اخبارردبولمسابقات 2023

شایعه فرمول یک: سرجیو پرز با افزایش تنش ها در تیم، جدایی از ردبول را آغاز می کند

شایعاتی مبنی بر انتقال سرجیو پرز برای انتقال قراردادش با ردبول به گوش می رسد.

شایعات پس از گرندپری عربستان سعودی مبنی بر اینکه سرجیو پرز ممکن است عاملی برای جدایی از ردبول باشد، به گوش می رسد، زیرا تنش ها در داخل تیم افزایش می یابد. 

راننده مکزیکی در پوزیشن قطبی شروع کرد و در ادامه مسابقه پیروز شد. هم تیمی او مکس ورشتاپن، که راننده شماره یک تیم است، از رده پانزدهم راهی میدان شد تا در جایگاه دوم قرار گیرد، اما هنوز چیزی از پرز گرفته شده بود که او از آن خوشحال نیست. 

با یک دور مانده به پایان، مشخص بود که پرز قرار است اول از خط عبور کند و در آن لحظه او سریع ترین دور را نگه داشت. با این حال، ورشتاپن در دور آخر فشار آورد و آن امتیاز را از هم تیمی خود گرفت. در یک لحظه پر تنش در اتاق خنک کننده، بینندگان شنیدند که پرز به ورشتاپن گفت:

“سریع ترین دور را در پایان گرفتی؟!”

که ورشتاپن به صراحت پاسخ داد:

“در آخرین دور، بله،”

برنده مسابقه در مصاحبه‌های پس از مسابقه خود به صراحت اعلام کرد که ردبول به او گفته بود که در دور آخر فشار نیاورد، به وضوح به ورشتاپن دستورات دیگری داد و بنابراین این فرصت را داشت که سریع‌ترین نقطه دور را بگیرد. وی در جمع خبرنگاران توضیح داد:

این چیزی است که ما باید بررسی کنیم، زیرا من اطلاعات متفاوتی دریافت کردم.

من [اجازه نداشتم] در نهایت به آنجا فشار بیاورم».

برای یادآوری آخرین شکاف عمومی بین این زوج در گرندپری برزیل 2022، جایی که ورشتاپن دستورات تیم برای عبور پرز را رد کرد، لازم نیست مدت زیادی ذهن خود را به عقب بیندازید. وقتی اعضای خانواده شروع به درگیر شدن کردند، اوضاع حتی بدتر شد. 

قرارداد پرز با ردبول در پایان این فصل به پایان می رسد و اگرچه صحبت های زیادی در مورد اینکه تیم اتریشی به دنبال راننده دوم است، با توجه به اینکه بسیاری از آنها راننده ذخیره خود را دانیل ریکاردو پیشنهاد می کنند، اکنون این سوال مطرح می شود که آیا این جدایی وجود دارد یا خیر. ممکن است توسط پرز آغاز شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x