اخبارردبول

نظر مکس ورشتاپن در مورد تغییرات قوانین فرمول یک

مکس ورشتاپن حکم خود را در مورد مقررات فنی جدید فرمول یک امسال ارائه کرده است و معتقد است که «چند نکته وجود دارد که باید به آنها نگاه کرد».

فرمول یک مقررات جدیدی را برای کمپین فعلی با تمرکز بر ایجاد نیروی رو به پایین از طریق فناوری اثر زمین ارائه کرد تا امکان مسابقات نزدیک تر و هیجان انگیزتر را فراهم کند.

در حالی که این در اکثر موارد کارساز بوده است – مسابقه نزدیک در طرح‌بندی‌های مختلف پیست انجام شده است – ورشتاپن توضیح داد که هنوز کار وجود دارد تا رانندگان 100 درصد راضی شوند.

ورشتاپن گفت: “فکر می‌کنم دنبال کردن کمی بهتر بوده است، بنابراین مثبت است.”

“اما البته، وزن ماشین ها، آنها بسیار سنگین هستند، که به نظر من عالی نیست، که من واقعا راه حل سریعی برای آن نمی بینم.”اما به طور کلی موارد زیر و موارد زیر کمی بهتر بوده است.”

علیرغم اینکه ورشتاپن در رده بندی رانندگان نسبت به چارلز لکلرک برتری 80 امتیازی دارد، زمان قابل توجهی را در روزهای مسابقه دنبال کرده است و فراری در سرعت یک دور برتری دارد.

اما اگرچه هلندی موافق است که در حال حاضر راحت تر است که در هوای کثیف به گیربکس رقیب بچسبد، اما منعکس کرد که هنوز مشکلاتی وجود دارد.

راننده ردبول افزود: «یعنی واقعاً انتظار سخت است، چقدر بهتر است، اما حداقل برای من و شما شانس بیشتری برای مسابقه دارید، اما باز هم، در برخی از پیست‌ها پیگیری کردن بسیار سخت است.»

اما این نیز با گرم شدن بیش از حد لاستیک ها و موارد دیگر همراه است. بنابراین باید به چند نکته نیز توجه کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x