اخبار

آخرین خبر: FIA نتایج تجزیه و تحلیل سقف بودجه تیم‌های فرمول یک را تا دوشنبه به تأخیر انداخت

FIA (فدراسیون بین‌المللی اتومبیل رانی) اعلام کرده است که صدور گواهی‌های انطباق با سقف بودجه تیم‌های فرمول یک به تعویق می‌افتد و «گمان‌زنی‌های مهم و غیرمستند» را خنثی می‌کند.

امروز، FIA قرار بود نتایج رسمی ارزیابی خود از داده های مالی سال 2021 را که توسط همه تیم های فرمول یک ارسال شده است، اعلام کند.

دنیای فرمول یک مشتاقانه منتظر نتایج بود، زیرا به طور گسترده گمانه زنی شده است که ردبول و استون مارتین سقف بودجه سال 2021 را نقض کرده اند .

با این حال، FIA اکنون با بیانیه ای اعلام کرد که نتایج تا دوشنبه به تعویق خواهد افتاد.

در بیانیه FIA آمده است: «FIA به اطلاع می‌رساند که نتیجه تجزیه و تحلیل ارسال‌های مالی 2021 تیم‌های فرمول یک و انتشار بعدی گواهی‌های انطباق با مقررات مالی در روز چهارشنبه، 5 اکتبر انجام نخواهد شد.»

«تجزیه و تحلیل ارسال‌های مالی یک فرآیند طولانی و پیچیده است که در حال انجام است و برای امکان انتشار گواهی‌ها در روز دوشنبه، 10 اکتبر، به پایان می‌رسد.

“مقررات مالی به اتفاق آرا توسط همه رقبا مورد توافق قرار گرفت، که در طول این سال اول بر اساس مقررات مالی به طور مثبت و با مدیریت سقف هزینه FIA کار کرده اند.

همانطور که قبلاً اطلاع رسانی شد، حدس و گمان ها و حدس های قابل توجه و غیرقابل اثباتی در رابطه با این موضوع وجود داشته است و FIA مجدداً تأکید می کند که تا نهایی شدن آن، اطلاعات بیشتری ارائه نخواهد شد.

در پایان بیانیه آمده است: “FIA همچنین تکرار می کند که هر گونه پیشنهادی مبنی بر اینکه پرسنل FIA اطلاعات حساس را افشا کرده اند به همان اندازه بی اساس است.”

علی‌رغم تلاش FIA برای فرونشاندن گمانه‌زنی‌ها در مورد نقض احتمالی سقف بودجه، شکی نیست که این تاخیر تنها به تئوری‌های توطئه بیشتری دامن می‌زند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x