اخبارمکلارن
موضوعات داغ

تمرینات دنیل ریکاردو در شبیه ساز تیم‌ مک لارن، با هدف کاهش فاصله با نوریس

آندریاس سیدل، مدیر تیم مک لارن می گوید که دنیل ریکاردو در شبیه ساز مک لارن تمرینات را انجام می دهد تا به درک این موضوع برسد که در مقایسه با لاندو نوریس در کجاها زمان از دست می‌دهد.

مدیر تیم مک لارن آندریاس سیدل می گوید که دانیل ریکاردو قبل از گرندپری آذربایجان در شبیه ساز مک لارن تمرینات را انجام خواهد داد تا بفهمد در مقایسه با لاندو نوریس در کجا زمان از دست می دهد.

ریکیاردو در گرندپری اسپانیا و موناکو از رسیدن به امتیاز بازماند.

در حالی که هم تیمی اش، لاندو نوریس، علیرغم مبارزه با عوارض لوزه، مجموعاً 13 امتیاز به دست آورد. سیدل می گوید که ریکاردو در شبیه ساز تیم قبل از مسابقه بعدی در باکو به عنوان بخشی از یک فرآیند استاندارد کمک می کند تا بفهمد چرا به نظر می رسد سرعت هم تیمی خود را ندارد.

سیدل گفت: “مثل همیشه، بعد از یک آخر هفته مسابقه – و مهم نیست که نتیجه چیست یا مسابقه چگونه پیش رفت – کاری که من انجام می دهم این است که از رانندگانم تشکر می کنم که تمام آخر هفته سخت تلاش کردند و کاری را که در مسیر انجام دادند، انجام دادند.” . مثل همیشه مهم است که در هر دو طرف آرام و متمرکز و متعهد بمانیم، همان چیزی که دنیل است و ما هستیم.»

سیدل گفت، تجزیه و تحلیل تیم پس از مسابقه به ریکاردو کمک می کند تا “مشکلات خود را برای استخراج حداکثر از ماشین در مقایسه با لاندو” برطرف کند. ما قبل از رفتن به باکو، کارهای شبیه‌سازی را نیز انجام می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم گام کوچک دیگری در مسابقات بعدی برداریم تا دنیل صد در صد با ماشین احساس راحتی کند – به خصوص وقتی نوبت به مسابقات تعیین خط می‌رسد. شما باید آن را به حد مطلق برسانید.»

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x