اخبارمرسدس

توتو وولف اعلام کرد جورج راسل یک قهرمان در حال ساخت است

توتو وولف معتقد است اولین پول پوزیشن جورج راسل در گرندپری مجارستان نشانه دیگری از این است که بریتانیایی یک “قهرمان آینده جهان ” است.

جورج راسل با سه سال حضور در ویلیامز، در این فصل به مرسدس بنز قدم گذاشت و با آموختن خود، بسیاری را در پادوک تحت تاثیر قرار داد.

در زمانی که مرسدس در تلاش است تا W13 خود را درک کند، تیم به دلیل مشکلات فاقد نیروی داون فورس و سرعت است، این بازیکن 24 ساله با 158 امتیاز از هم تیمی خود لوئیس همیلتون با 146 امتیاز که هفت بار قهرمان جام جهانی شده بود، پیشی گرفته.

او با 12 نتیجه در 13 مسابقه ، در مقایسه با 9 نتیجه همیلتون، ثابت‌تر بوده است، در حالی که در مجارستان او اولین جایگاه تیم را در ردیف اول رقابت‌ها به دست آورد و این کار را با موقعیت تعیین خط انجام داد.

ولف، رئیس موتوراسپرت مرسدس بنز، کاملاً لبخند می زند زیرا مطمئن است که در خرید جدید بریتانیایی خود، یک قهرمان آینده دارد.

او به نقل از GPFans گفت: ” جورج راسل در حال ساخت یک قهرمان است و او در تمام رده های نوجوانان قهرمان شد – در F3، F2، به عنوان یک تازه کار.”

ما هرگز او را سوار مرسدس نمی‌کردیم، اگر باور نداشتیم که می‌تواند قهرمان جهان آینده شود.»فصل گذشته راسل اولین سکوی خود را در فرمول 1، P2 در گرندپری بلژیک به دست آورد ، در حالی که ماه گذشته اولین پوزیشن او در تعیین خط بود.

چالش بعدی در اولین برد او در جایزه بزرگ است.

ولف افزود: “این اولین قطب جورج راسل است که همیشه برای او و ما چیز خاصی خواهد بود، زیرا لحظه ای برای به خاطر سپردن است.”اما جورج این بازی‌های باورنکردنی را در سریال‌های جوان داشت و آن را در اسپا سال گذشته زیر باران داشت.

در ابتدای این فصل تصور اینکه مرسدس بنز، با توجه به عملکرد غالب خود در هشت سال گذشته، بیش از نیمی از این کمپین را پشت سر بگذارد و همچنان بدون برد باشد، غیرقابل درک به نظر می رسید.

اما آنها بدون برد هستند … آنها برای مدت زیادی طولانی تر نخواهند بود.از زمانی که باکو، مسابقه‌ای که در آن هر دو راننده هنگام ضربه زدن و برخورد به دور پیست از لحاظ جسمی آسیب دیدند، به نظر می‌رسد مرسدس با اندی شولین، مدیر مهندسی کنار پیست، کنترل کرده است که «دیگر مشکلی نیست» .این بدان معنا نیست که همه چیز عالی است، زیرا در حالی که جهش از بین رفته است، بخش بزرگی از نیروی رو به پایین نیز وجود دارد که تیم مجبور شد آن را دور بیاندازد تا آن را برطرف کند. آنها اکنون باید آن را بازیابی کنند.هنگامی که تیم در گرندپری مجارستان با قدرت بالا به سکو رسید، نشانه روشنی بود که آنها در مسیر خوبی هستند تا دقیقاً همین کار را انجام دهند.

گام های رو به جلو مرسدس در پنج مسابقه اخیر چنین بوده است و تنها سوالی که باید پرسید این است که چه کسی اولین برد را خواهد برد، راسل یا همیلتون؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x