اخبارمرسدسمسابقات 2024

آندره آ کیمی آنتونلی به عنوان جانشین همیلتون برای سال 2025 معرفی شد

مرسدس اعلام کرد که راننده جوان آنها آندریا کیمی آنتونلی به عنوان راننده سال 2025 این تیم به 
جورج راسل خواهد پیوست. در اینجا بیانیه مطبوعاتی کامل است

جورج راسل برنده چندین جایزه بزرگ در سال 2025 با آندریا کیمی آنتونلی 18 ساله شریک خواهد شد،

توتو وولف ، مدیر تیم و مدیر عامل تیم فرمول یک مرسدس، اظهار داشت: “خط رانندگان ما در سال 2025 ترکیبی از تجربه، استعداد، جوانی و سرعت غیرعادی است. ما از آنچه جورج و کیمی هم به عنوان راننده انفرادی و هم به عنوان شراکت به تیم می آورند هیجان زده هستیم. ترکیب جدید ما برای باز کردن فصل بعدی و داستان ما عالی است. این همچنین گواهی بر قدرت برنامه نوجوانان ما و اعتقاد ما به استعدادهای داخلی است.

جورج ثابت کرده که یکی از بهترین رانندگان جهان است. او نه تنها سریع، ثابت و مصمم است، بلکه به یک رهبر قوی در تیم تبدیل شده است. کیمی به طور مداوم استعداد و سرعت مورد نیاز برای رقابت در اوج ورزش ما را نشان داده است. ما می دانیم که این یک قدم بزرگ دیگر خواهد بود، اما او ما را در آزمون F1 امسال تحت تاثیر قرار داده است و ما در هر مرحله از روند یادگیری از او حمایت خواهیم کرد. در جورج، او یک هم تیمی باتجربه دارد که می تواند از آن یاد بگیرد و مهارت خود را تقویت کند. من مطمئن هستم که هر دو کمک بزرگی خواهند کرد، زیرا ما به شتاب‌سازی و مبارزه در جلوی میدان ادامه می‌دهیم.”

جورج در سال 2017 به برنامه نوجوانان تیم پیوست. او به سرعت در رده های تک نفره به F1 صعود کرد و در اولین فصل خود قهرمانی های GP3 و F2 را به دست آورد. او پس از سه سال بازی در ویلیامز – از جمله یک صحنه زیبا برای مرسدس بنز در بحرین در سال 2020 – در سال 2022 به شریک لوئیس همیلتون ارتقا یافت. او اولین پیروزی خود را در فرمول 1 در گرندپری سائوپائولو کسب کرد و با موفقیت در اتریش امسال به یک برنده مسابقه چندگانه تبدیل شد.

جورج اضافه کرد: “من واقعاً از شراکت با کیمی در سال 2025 هیجان زده هستم. رکورد او در فرمول ۲ نوجوانان فوق العاده بوده و ارتقاء او واقعاً شایسته است. او یک استعداد جوان فوق‌العاده و همکار فارغ‌التحصیل از برنامه‌های نوجوانان ما است. من مشتاقانه منتظر استفاده از تجربه ای هستم که از سفر خود به دست آورده ام تا کیمی را در حالی که او به فرمول 1 می رسد راهنمایی کنم. می دانم که لوئیس در تمام مدتی که به عنوان یک راننده جوان بودم و از زمانی که هم تیمی او بودم، چقدر برای من حمایت می کرد. من از او چیزهای زیادی یاد گرفته ام و امیدوارم بتوانم نقشی مشابه برای کیمی بازی کنم.

به عنوان یک تیم، ما در حال ایجاد حرکت مثبت زیادی در سال آینده هستیم. ما به پیشرفت در مسیر ادامه می دهیم و سخت کار می کنیم تا تمام مهره ها را برای مبارزه برای قهرمانی جهان آماده کنیم. این یک سفر واقعا هیجان انگیز است که ما در آن هستیم. من اطمینان دارم که کیمی و من می‌توانیم به جلو بردن تیم ادامه دهیم و به قولی که نشان می‌دهیم عمل کنیم.»

کیمی برای سال 2024 به فرمول 2 FIA صعود کرد و آن را با شکوه مدیریت کرد. او تاکنون در این فصل دو پیروزی کسب کرده است، از جمله یک موفقیت چشمگیر در مسابقه ویژه در بوداپست.

کیمی اظهار داشت: “احساس شگفت انگیزی است که در سال 2025 به عنوان راننده مرسدس در کنار جورج کار می کند. رسیدن به فرمول 1 رویایی است که من از زمانی که پسر کوچک بودم داشته ام. می‌خواهم از تیم به خاطر حمایتی که تا کنون از من در دوران حرفه‌ای ام کرده‌اند و ایمانی که به من نشان داده‌اند تشکر کنم. من هنوز خیلی چیزها را یاد می گیرم، اما احساس می کنم برای این فرصت آماده هستم. من روی بهتر شدن و ارائه بهترین نتایج ممکن برای تیم تمرکز خواهم کرد.

من همچنین برای تبدیل شدن به هم تیمی جورج بسیار هیجان زده هستم. او از طریق برنامه نوجوانان تیم درست مثل خودم آمد و کسی است که برایش احترام زیادی قائلم. او فوق سریع است، چندین برنده گرندپری است و قبلاً به من کمک کرده تا به عنوان یک راننده پیشرفت کنم. من مشتاقانه منتظر هستم که از او بیاموزم و با هم کار کنم تا در مسیر درست عمل کنیم.»

مارکوس شافر، رئیس غیر اجرایی و مدیر عامل مرسدس بنز AG، افزود: “زمان هیجان انگیزی برای تیم است زیرا ما از خط تولید راننده خود برای سال 2025 پرده برداری می کنیم. فصل بعدی داستان خود را در سال آینده باز می کنیم و یک بازی فوق العاده داریم. مشارکتی که با آن این کار را انجام دهیم.

جورج، به عنوان یک برنده چند جایزه بزرگ، به یک راننده درجه یک تبدیل شده است. خوشحالم که دیدم او در رده‌های برنامه نوجوانان تیم آمده، خودش را در F1 در چند سال گذشته تثبیت کرده و به یک رهبر در تیم تبدیل شده است.

کیمی، درست مانند جورج و لوئیس، یکی از استعدادهای بومی ما با آینده ای بسیار امیدوارکننده است. رکورد او در سطح نوجوانان فوق العاده چشمگیر است و سرعت خام او به وضوح قابل مشاهده است. من نمی توانم صبر کنم تا او را در یک صندلی مسابقه در سال آینده ببینم و استعداد عالی او را در یک ماشین F1 مرسدس تماشا کنم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x