آلفاتاریاخبار

پیر گسلی از مراجعه به بیمارستان به دلیل گراز دریایی شدید در اوایل سال 2022 خبر داد

پیر گسلی فاش کرده است که پس از گرندپری آذربایجان مجبور به رفتن به بیمارستان شده است، چنین عوارضی از گراز دریایی در آن آخر هفته بود.

پیر گسلی، راننده فرمول یک آلفا تاوری ، می گوید به دلیل اثرات شدید گراز دریایی در آخر هفته جایزه بزرگ آذربایجان ، به اسکن MRI نیاز داشته است.پورپویزینگ، یا پرش، یک مشکل بزرگ در سراسر شبکه فرمول یک در سال 2022 بوده است، زیرا تیم ها و رانندگان در تلاش برای یافتن راهی برای مقابله با این پدیده هستند – که توسط قوانین فنی جدید اثر زمین ایجاد شده‌اند.

همانطور که اتومبیل ها دچار یک توقف آیرودینامیکی می شوند، با به دست آوردن مجدد شروع به بالا و پایین پریدن می کنند و سپس نیروی رو به پایین را از دست می دهند.

در ابتدای فصل و در مسیرهای پرسرعتی مانند جده (عربستان سعودی) و باکو (آذربایجان) – که به طور طبیعی پر از دست انداز نیز هستند، بارزتر بود.

پیر گسلی اکنون فاش کرده است که پس از مسابقه در باکو، با پیت طولانی آن، او را برای بررسی به بیمارستان منتقل کردند.

پیر گسلی پس از مسابقه باکو در بیمارستان

ماهیت پر دست انداز و پرسرعت مسیر خیابان باکو با افزایش گراز دریایی اثرات نامطلوبی بر سلامت رانندگان گذاشت.

کمر لوئیس همیلتون به دلیل فشارهای مکرر روی بدنش بی حس شد، که منجر به درخواست از FIA برای تلاش برای جلوگیری از گراز دریایی شد.

بخاطر همین موضوع فیا تایید کرد که از گرندپری بلژیک ارتفاع ماشین‌ها از زمین 15 میلی‌متر بالاتر باشد، این 25 میلی متری نیست که FIA می خواست، اما تیم ها نتوانستند با آن موافقت کنند. ارتفاع سواری بالاتر به معنای عملکرد کمتر است – از این رو تیم ها و رانندگان برای انجام آن تردید دارند.

گسلی در صحبت با نسخه ایتالیایی Motorsport.com توضیح داد که پس از کسب مقام پنجم در باکو، به بیمارستان رفت.

او توضیح داد: «باکو از همه پیست‌هایی که در آن مسابقه دادیم بدترین بود، حتی اگر برای من، فقط یک گراز دریایی خالص نبود.»

ماشین ما برای رقابتی بودن باید بسیار پایین باشد و دست اندازهای زیادی در آن مسیر وجود دارد.«در پشت من واقعاً سخت بود، تا جایی که بعد از آخر هفته، مجبور شدم MRI [اسکن] انجام دهم تا بررسی کنم که همه چیز با مهره‌ها خوب است.در مورد ما، این مشکل قطعاً به نوع مسیر مرتبط است.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x