اخبارردبول

مکس ورشتاپن: “من درک می کنم که مردم خسته می شوند…”

مکس ورشتاپن و ردبول فصل ۲۰۲۳ را غوغا می کنند . در حال حاضر آنها به رقبای خود گزینه هایی برای حذف موقعیت خود و حتی مبارزه با آن نداده اند. همه چیز نشان می دهد که آنها هر دو عنوان را بدون مشکل بدست می‌آوردند.

تسلط مکس ورشتاپن و تیم ر‌دبول باعث می شود بیننده نبردهای بزرگ برای پیروزی را از دست بدهد، دوئل های بسیار سخت تر و مسابقاتی که در آنها نمی توان پیش بینی کرد که چه کسی بهترین یا سریع ترین خواهد بود. چیزی که از اواسط سال 2022، زمانی که فراری کار را برای اتریشی ها سخت نکرد، رخ نداده است .

راننده هلندی می‌داند که مردم چندان مجذوب شیوه‌ای که فصل می‌گذرد، نیستند، با این حال، او فکر نمی‌کند این چیز جدیدی باشد. او توضیح می‌دهد: “البته من می‌دانم که اگر فقط یک تیم تسلط داشته باشد، مردم کمی خسته می‌شوند. ما آن را با مرسدس نیز دیده‌ایم، در گذشته با فراری، ردبول نیز دیده‌ایم .”

تسلط خوب است، اما رقابت خوب است

ورشتاپن در سال 2016 و در بحبوحه دوران مرسدس به ردبول پیوست. در آن سال مردان براکلی فقط دو مسابقه را باختند ، اما مکس می گوید که هرگز به تغییر قوانین فکر نکرده است. ” همه چیز مربوط به کار سخت است و من از کاری که آنها انجام می دادند قدردانی می کردم. در آن زمان تأثیرگذار بود، بنابراین هرگز احساس نکردم که باید متوقف شود. کاری که شما باید انجام دهید این است که بیشتر تلاش کنید و سعی کنید به عقب بیفتید.” .

با همه‌چیز، علی‌رغم ارزش‌گذاری توانایی تیم‌ها برای برتری بیشتر از بقیه، او اذعان می‌کند که دوست دارد رقبای واضح‌تری در مبارزه برای جام جهانی داشته باشد . او می‌گوید “گاهی اوقات داشتن یک رقابت خوب ،خوب است. امیدوارم تیم های بیشتری گرد هم بیایند، حتی اگر مشکل کوچکی دارید یا هر چیز دیگری، یا نمی توانید به طور کامل 100 درصد راه اندازی کنید. اگر تیم دیگری برنده می شد خوب بود. ”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x