۱۱. سیلورستون ، انگلیس ۲۰۲۳اخبارمرسدسمسابقات 2023

مرسدس از ارتقای خود برای گرندپری سیلوراستون رونمایی کرد: “ما یک بال جلو جدید داریم”

اندرو شولین، مدیر مهندسی مرسدس می‌گوید: “ما یک بال جلوی جدید داریم که می‌خواهیم آن را بیاوریم که امیدواریم ما را کمی بالاتر از سطح کنونی حرکت دهد.”

توتو وولف، رئیس تیم مرسدس، اخیراً فاش کرد که تیم ارتقاء “بزرگ” دیگری را در سیلوراستون معرفی خواهد کرد و سپس “بعد از آن یک ارتقاء کوچکتر”.

اندرو شولین، مدیر مهندسی مرسدس بنز می گوید که ارتقای “بزرگ” یک بال جلو جدید است.

شولین در ویدئوی خلاصه مرسدس از گرندپری اتریش گفت: «خب، [گرندپری بریتانیا] رویدادی فوق‌العاده است که ما واقعاً منتظر آن هستیم .

تیم بسیار نزدیک به پیست است، ما دو راننده بریتانیایی داریم و پشتیبانی همیشه فوق العاده است، بنابراین ما عاشق رفتن به آنجا هستیم.

ما به‌روزرسانی‌هایی را برای خودرو دریافت کرده‌ایم، یک بال جلوی جدید داریم که می‌خواهیم بیاوریم که امیدواریم ما را کمی بالاتر از شبکه ببرد.

و همچنین، ما امیدواریم که خود پیست کمی بهتر از آن پیست اتریش باشد.

بنابراین ما بسیار سخت کار می کنیم، می دانیم که نزدیک شدن به مکس در ماشین ردبول بسیار سخت خواهد بود، اما در حال حاضر مبارزه خوبی با فراری و استون مارتین داریم. مک لارن در این نبرد شرکت کرده است.

بریتانیایی در پایان گفت: “بنابراین همانطور که گفتم، ما واقعا سخت کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم که می توانیم تا آنجا که می توانیم از بسته استفاده کنیم، و امیدوارم این مسابقه عالی برای همه طرفداران باشد.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x