۳. ملبورن ، استرالیا ۲۰۲۳اخبارفراریمسابقات 2023

لکلرک از بهترین جمعه فصل فراری در آلبرت پارک استقبال کرد، ساینز امیدوار است در تعیین خط گرندپری استرالیا با ردبول بازی کند.

چارلز لکلرک از «مثبت‌ترین» جلسه تمرین فراری در فصل 2023 پس از اولین روز تمرینی تشویق‌کننده برای اسکودریا برای گرندپری استرالیا در شرایط آب و هوایی ترکیبی استقبال کرد.

لکلرک در جلسه افتتاحیه گرندپری استرالیا، روز جمعه در پیست آلبرت پارک در رتبه پنجم جدول زمانی قرار گرفت و دومین زمان سریع را در تمرین دوم قبل از بارش باران ثبت کرد و به فراری اشاره کرد که در جهت راه اندازی SF-23 قدم های مثبتی برداشته است.

لکلرک پس از دو جلسه روز جمعه صحبت کرد: «احساس می‌کنم این احساس کمی بهتر از سایر مسابقات است، بنابراین مثبت است. این احتمالاً مثبت ترین تمرین دوم فصل ما است، که معنای زیادی ندارد، اما حداقل جمعه ای است که با یک نکته مثبت به پایان می رسد.

اکنون ما باید کار کنیم، فردا گام دیگری در مسیر درست برداریم و امیدوارم فردا [در تعیین خط] و به خصوص [در طول مسابقه] کمی به ردبول ها نزدیک‌تر باشیم.

“از لحاظ کیفی فکر می کنم یک بار دیگر نزدیک خواهد بود. در مسابقه، متأسفانه با باران [در تمرین دوم گرندپری استرالیا]، هیچ کس مصرف سوخت بالا را انجام نداد، بنابراین ما کمی به مسابقه کور می شویم. شاید در تمرین سوم شاهد دورهای طولانی تری باشیم و امیدواریم بتوانیم کمی بیشتر در آنجا بیاموزیم.”

در حالی که لکلرک در مسابقات مقدماتی در بحرین و عربستان سعودی ردبول را به چالش کشید، فراری تاکنون با سرعت مسابقه خود مشکل داشته است – چیزی که مونگاسکی ها نیز محتاطانه به بهبود این آخر هفته خوشبین هستند.

“من فکر می کنم که با تغییرات مختلفی که امروز انجام دادیم، شاید کمی عملکرد را پیدا کنیم. ما نباید آن مسابقه گذشته را فراموش کنیم، ما واقعاً در مسابقه دچار مشکل بودیم و چنین زمان دوری را در مسابقه پیدا نخواهیم کرد، اما این باید گامی در مسیر درست باشد.”

در طرف دیگر گاراژ فراری، کارلوس ساینز در تمرین اول در رده ششم قرار گرفت، قبل از اینکه در تمرین دوم یک رتبه بهتر را کسب کند تا پنج جایگاه برتر را تکمیل کند، همانطور که او احساسات لکلرک را تکرار کرد.

ساینز شروع کرد: “بدیهی است که تمرین تمرین است، اما ما از تمرین اول استفاده کردیم تا چیزهای بسیار متفاوتی را روی خودرو امتحان کنیم تا ببینیم آیا می‌توانیم کمی عملکرد برای بسته‌ای که اکنون داریم پیدا کنیم یا خیر.”

به نظر می‌رسد که ما کمی بهتر درک کرده‌ایم و چند چیز را پیدا کرده‌ایم که می‌تواند در آینده به ما کمک کند، اما تا زمانی که آن را در یک دور کیفی مناسب عملی نکنیم، نمی‌دانیم.»

در مورد شانس فراری برای به چالش کشیدن ردبول در آخر هفته، او اضافه کرد: «من فکر می‌کنم این عادلانه است که فرض کنیم در رقابت‌های مقدماتی با آنها بازی خواهیم کرد، اما پس از آن در مسابقه نیز باید فرض کنیم که باید مانند گذشته یک قدم عقب باشیم. در جده، نه؟

اما با اقداماتی که ما در حال برنامه ریزی برای انجام آن هستیم، و می خواهیم از چیزهایی که سعی کرده ایم این آخر هفته کشف کنیم، انجام دهیم، امیدوارم وضعیت بهتری شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x