اخبارانگلیسردبولمسابقات 2022

ردبول اعلام کرد در گرندپری انگلیس چند به روز رسانی برای خودروی خود انجام خواهد داد

پس از اینکه کریستین هورنر، رئیس کریستین هورنر اذعان کرد که مرسدس و لوئیس همیلتون می توانند پیشرفت هایی را در خودروی خود به ارمغان بیاورند که ممکن است آنها را به مدعی تبدیل کند ، ردبول ارتقاهایی را در گرندپری بریتانیا ارائه خواهد کرد.

به گزارش فرمول یک به نقل از سایت اکسپرس؛ هلموت مارکو، مشاور ردبول ، تأیید کرد که به‌روزرسانی‌هایی در سیلورستون ارائه خواهد شد، زیرا مکس ورشتاپن برای حفظ همیلتون و چارلز لکلرک در رده‌بندی راننده‌ها تلاش خواهد کرد.

مارکو در مصاحبه با Motorsport تایید کرد که به‌روزرسانی‌هایی در سیلورستون برای ردبول انجام خواهد شد، اما اندازه بسته و وسعت آن را تأیید نکرد. 

مرسدس قبلاً اعلام کرده است که بهبودهایی را با خود به سیلورستون خواهد آورد، زیرا مدیر فنی مایک الیوت اعتراف کرد که آنها پس از پایان های متوالی 3-4 برای همیلتون و جورج راسل “سعی خواهند کرد تا ماشین را به جلو ببرند” .

هورنر، مدیر ردبول اعتراف کرد که این ارتقاء باعث خواهد شد که مرسدس در هفته آینده به یک عامل تبدیل شود زیرا همیلتون تلاش خواهد کرد چهارمین گرندپری متوالی بریتانیا و هشتمین جایزه را در 9 سال گذشته برنده شود. سرعت مرسدس در مسابقه امروز [در گرندپری کانادا]، می دانید، آنها رقابتی بودند. هورنر به پادکست F1 Nation گفت: پیست صاف [در سیلورستون]، برای آنها خیلی مناسب است.

ما می دانیم که فراری در سرعت بالا خوب است، ما آن را در بارسلونا دیدیم. ما آذربایجان را می شناختیم و این مسابقه پیست هایی بود که ممکن بود به نفع ما باشد. و ما این دو نتیجه را به دست آوردیم که من واقعاً از آنها خوشحالم.

مسابقه در سیلورستون همیشه هیجان انگیز است. این مسابقه محلی ماست، ما فقط 15 دقیقه تا پیست فاصله داریم. من مطمئن هستم که حمایت زیادی از لوئیس و جورج و لاندو [نوریس] وجود خواهد داشت. اما، می دانید، ما همانطور که سال گذشته انجام دادیم، هر دو قهرمانی را به آنجا خواهیم برد، اما فقط امیدواریم که نتیجه نهایی کمی بهتر از آنچه به دست آوردیم، داشته باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x