راسل بالاتر از ورشتاپن و پیاستری به پول پوزیشن گرندپری سنگاپور رسید

جورج راسل شنبه شب در جلسه تعیین خط گرندپری سنگاپور به شکلی درخشان و عالی پیروز شد
جورج راسل با ثبت چند دور خیرهکننده در Q3 توانست پول پوزیشن (جایگاه خط یک) گرندپری سنگاپور را کسب کند. او در یکی دیگر از جلسات تعیین خط مهیج در پیست خیابانی مارینا بِی، مکس ورشتاپن و اسکار پیاستری را پشت سر گذاشت.”
“راسل پس از صدرنشینی در Q2، همان شتاب را به مرحله نهایی تعیین پول پوزیشن آورد و در اولین دور خود از پیتلِین، زمانی معادل ۱ دقیقه و ۲۹.۱۶۵ ثانیه ثبت کرد. این راننده مرسدس، در حالی که زیر نور چراغها خودروی خود را به نهایت توان میرساند، با دیوارهای بتنی برخورد کرد.”
“راسل در دور نهایی خود، هفت هزارم ثانیه دیگر هم رکوردش را بهبود داد و به زمان ۱ دقیقه و ۲۹.۱۵۸ ثانیه رسید. با وجود تمام تلاشهای حریفانش، هیچکس نتوانست پاسخ او را بدهد، به این معنی که این راننده بریتانیایی پس از گرندپری کانادا در ماه ژوئن، برای دومین بار در این فصل از مسابقه از خط اول شروع خواهد کرد.”
“مکس ورشتاپن، راننده ردبول، پس از آنکه با ۰.۱۸۲ ثانیه اختلاف نسبت به راسل دوم شد، با عصبانیت از طریق رادیو ناسزا گفت. پیاستری که رهبری حمله مکلارن را برعهده داشت، در رده سوم قرار گرفت، بالاتر از خودروی “پیکان نقرهای” کیمی آنتونلی و همتیمیاش لاندو نوریس.”
“فراریها سرعت کافی برای رقابت بر سر پول پوزیشن را نداشتند و در نهایت ششم و هفتم شدند. لوییس همیلتون یک دهم ثانیه جلوتر از همتیمی خود، شارل لکلرک، ایستاد. لکلرک در Q2 با یک نگرانی مواجه شد و برای مدتی در منطقه حذف قرار گرفت، تا اینکه در نهایت با تلاش آخر خود بهبود پیدا کرد.
حتماً، این نتایج تعیین خط (Qualifying) گرندپری سنگاپور است که به صورت جدول برای شما آماده شده است:
نتایج تعیین خط گرندپری سنگاپور
جایگاه | راننده | Q1 | Q2 | Q3 |
---|---|---|---|---|
1 | 🇬🇧 RUS (راسل) | 1:29.928 | 1:29.562 | 1:29.158 |
2 | 🇳🇱 VER (ورشتاپن) | 1:30.028 | 1:29.572 | 1:29.340 |
3 | 🇦🇺 PIA (پیاستری) | 1:30.313 | 1:29.813 | 1:29.524 |
4 | 🇮🇹 ANT (آنتونلی) | 1:30.036 | 1:29.649 | 1:29.537 |
5 | 🇬🇧 NOR (نوریس) | 1:29.932 | 1:29.809 | 1:29.586 |
6 | 🇬🇧 HAM (همیلتون) | 1:29.765 | 1:29.936 | 1:29.688 |
7 | 🇲🇨 LEC (لکلرک) | 1:30.370 | 1:29.914 | 1:29.784 |
8 | 🇳🇿 HAD (هَاجار) | 1:30.214 | 1:30.016 | 1:29.846 |
9 | 🇫🇷 BEA (برمن) | 1:30.420 | 1:30.076 | 1:29.868 |
10 | 🇪🇸 ALO (آلونسو) | 1:30.745 | 1:30.054 | 1:29.955 |
11 | 🇩🇪 HUL (هالکنبرگ) | 1:30.715 | 1:30.141 | |
12 | 🇹🇭 ALB (آلبون) | 1:30.775 | 1:30.202 | |
13 | 🇪🇸 SAI (ساینز) | 1:30.640 | 1:30.235 | |
14 | 🇳🇿 LAW (لاوسون) | 1:30.681 | 1:30.320 | |
15 | 🇯🇵 TSU (تسونودا) | 1:30.574 | 1:30.353 | |
16 | 🇫🇷 BOR (بورتولتو) | 1:30.820 | ||
17 | 🇨🇦 STR (استرول) | 1:30.949 | ||
18 | 🇺🇸 COL (کولاپینتو) | 1:30.982 | ||
19 | 🇫🇷 OCO (اوکون) | 1:30.989 | ||
20 | 🇫🇷 GAS (گازلی) | 1:31.261 |
آیزاک هَاجَار یکی از ستارههای جلسه تعیین خط بود؛ او خودروی رِیسینگ بولز (Racing Bulls) خود را تا جایگاه هشتم بالا کشید. در همین حال، اُلی برمن از تیم هاس و فرناندو آلونسو از تیم استون مارتین نیز با رسیدن به جایگاههای نهم و دهم عملکرد مشابه و تأثیرگذاری داشتند.””نیکو هالکنبرگ با پشت سر گذاشتن جلسات تعیین خط دشوار اخیر، تیم کیک سائوبر (Kick Sauber) را رهبری کرد و جایگاه خوب یازدهم در خط شروع مسابقه را به دست آورد و بالاتر از الکس آلبون و کارلوس ساینز، دو راننده ویلیامز، قرار گرفت.””لیام لاوسون از ریسینگ بولز عملکرد خوبی داشت و پس از تصادفاتی که در تمرین آزاد دوم و سوم (FP2 و FP3) داشت، توانست خود را به Q2 برساند و برای ورود به Q3 رقابت کند؛ اما در نهایت مجبور شد به جایگاه چهاردهم رضایت دهد. او بالاتر از یوکی سونودا قرار گرفت که پیشرفتهای اخیرش در ردبول هنوز به سنگاپور سرایت نکرده است.””گابریل بورتولتو تنها با اختلاف چند صدم ثانیه از پیوستن به هالکنبرگ، همتیمیاش در سائوبر، در مرحله Q2 بازماند و در جایگاه شانزدهم قرار گرفت. او بالاتر از دیگر راننده استون مارتین، لنس استرول، ایستاد که در مقایسه با همتیمی خود (آلونسو که قهرمان دو دوره جهان است) مشکل داشت.””آلپین جدیدترین جلسه تعیین خط سخت خود را تجربه کرد و در نهایت رانندگانش، فرانکو کولاپینتو و پیر گسلی، به ترتیب در جایگاههای هجدهم و بیستم قرار گرفتند (راننده فرانسوی [گسلی] در اواخر Q1 در مسیر متوقف شد)، در حالی که استبان اُکون با خودروی دیگر هاس، در جایگاه نوزدهم قرار گرفت