اخبارفراری

کارلوس ساینز از FIA می خواهد که “در اسرع وقت اقدام کند” تا از پرش و به خطر افتادن سلامت رانندگان جلوگیری کند

کارلوس ساینز از فراری می‌گوید رانندگان از FIA خواسته‌اند «این‌قدر به تیم‌ها گوش ندهد و به حرف‌های ما گوش کند»،قبل از اینکه آسیب‌های وارده به بدن‌شان شروع به «انباشته شدن» شود.

پس از مسابقه گرندپری آذربایجان که لوئیس همیلتون را با کمردرد شدید ناشی از پرش سنگین خودرویش همراه کرد، رانندگان بیشتری از FIA می‌خواهند تا کاری برای جلوگیری از وقوع این پدیده انجام دهد.یکی از آنها کارلوس ساینز از فراری است که نگرانی خود را برای سلامت و ایمنی رانندگان اعلام کرده است.این بازیکن اسپانیایی گفت: “ما با مهربانی از FIA خواستیم این موضوع را بررسی کند، اینقدر به صحبت های تیم ها گوش ندهد و به ما گوش کند.””ما می گوییم که به نقطه ای رسیده است که برای مدیریت این مشکل تلاش می‌کنیم.

فکر نمی‌کنم ما به کمیسیون پزشکی نیاز داشته باشیم، فقط به چیزی هوشمندتر در سیستم تعلیق یا نحوه حرکت ماشین‌ها نیاز داریم، جایی که FIA کمی بهتر احتمال راندن تیم‌ها به این سفتی، سختی و آن نوع را کنترل می‌کند.

سواری که در مسیرهای مستقیم می بینید.”من تقریباً مطمئن هستم که اگر از دو یا سه مهندس در پادوک بپرسید، آنها پاسخ را خواهند دانست و برای محدود کردن و تنظیم آن چه کاری می توان انجام داد.ساینز در پایان گفت: “اما ما به FIA نیاز داریم که در اسرع وقت اقدام کند، اگر نه، شروع به انباشته شدن خواهد کرد.”.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x