اخبارمرسدس

توتو وولف هنوز فکر می‌کند که «راه حل کوتاه‌مدتی» برای W13 وجود دارد

توتو وولف فکر می کند “یک راه حل کوتاه مدت وجود دارد که ما را بسیار رقابتی تر می کند” و او امیدوار است “ماشین را در موقعیت مناسب برای نیمه دوم سال قرار دهیم.”

پس از یک آخر هفته دیگر که نتوانست با تیم های برتر از نظر سرعت رقابت کند، توتو وولف، رئیس تیم مرسدس می گوید که “هیچ گاو مقدسی وجود ندارد” زیرا تیم W13 و مفهوم فعلی آن را دوباره بررسی می کند.

این اتریشی توضیح داد: “من فکر می کنم ما در حال بررسی همه راه حل های ممکن تحت رهبری مایک الیوت هستیم.”

او یک مدیر فنی واقعا قوی است و هیچ گاو مقدسی وجود ندارد. همه چیز در حال بررسی است و ما مطمئناً ماشین را به مسیر خود برمی گردانیم.اگر مسائل را نتوان در کوتاه مدت حل کرد، زیرا آنها مفهومی هستند، در چند ماه آینده حل خواهند شد.

وولف اضافه کرد که تیم می‌داند مشکلات آنها کجاست، اما آنها همچنان به دنبال راه‌حل هستند.”من فکر می کنم ما می دانیم که علت اصلی عدم عملکردمان چیست، اما هنوز پاسخی نداریم که بهترین راه حل چیست.”این چیزی است که ما در حال حاضر با آن آزمایش می کنیم. من هنوز فکر می کنم یک راه حل کوتاه مدت وجود دارد که ما را بسیار رقابتی تر می کند، اما ممکن است همه چیز را توضیح ندهد.

من می خواهم ماشین را در موقعیت مناسب برای نیمه دوم سال و همچنین برای سال آینده قرار دهم. یادگیری کلیدی تر از بهینه سازی کوتاه مدت برای آخر هفته است.

به نظر می رسید مرسدس در گرندپری اسپانیا پیشرفت هایی داشته است ، به خصوص با گراز دریایی، اما در موناکو و آذربایجان ، آنها دوباره آنقدرها رقابتی نبودند.فکر می‌کنم ما در بارسلونا گامی واقعاً خوب برای مداری با سطح صاف برداشتیم. بنابراین در دست اندازها کمتر، ما خوب هستیم.فکر می‌کنم ماشین خوبی داریم و توانستیم عملکرد خود را در مسابقه باز کنیم، اما در مسابقات تعیین خط کمی کمبود داشتیم.

توضیح این موضوع آسان است، زیرا ما اکنون دو ماه وقت داشته ایم که در حال تلاش برای حل مشکل گراز دریایی بوده‌ایم و نمی‌توانیم عملکرد پایه را اضافه کنیم، و این کمی ما را آزار می‌دهد.

برای ما می‌دانیم: می‌فهمیم که چه خبر است. ما همچنین درک می کنیم که چه کاری باید انجام دهیم.و این بدان معناست که مونترال یک مسابقه واقعاً خوب برای ما در هفته آینده است، زیرا مونترال پرنده است، مونترال یک مسابقه با سرعت بالا است.ولف در پایان گفت: «و پس از مونترال، انتظار دارم دید بهتری داشته باشم.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x