اخبارمرسدسمسابقات 2023

مرسدس رویکرد خود را برای تغییر مفهوم خودروی خود توضیح می دهد

مایک الیوت، مدیر فنی مرسدس بنز می‌گوید تغییر مفهومی خودرو «برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد»، بنابراین آن‌ها «باید به همه چیزهایی که ماشین ما را تشکیل می‌دهند نگاه می‌کردند و متوجه می‌شدند که چه کاری می‌توانیم متفاوت انجام دهیم».

پس از یک سال سخت 2022، مرسدس تصمیم گرفت برای یک سال دیگر به مفهوم خودروی “صفر کناری” خود پایبند بماند، با این حال، تیم اکنون اعتراف می کند که ممکن است این کار اشتباهی بوده باشد.

عملکرد مرسدس در گرندپری بحرین افتتاحیه فصل، قطعاً با آن چیزی که تیم انتظارش را داشت، فاصله زیادی داشت، بنابراین پس از آن تصمیم گرفتند تا تغییر مفهومی خودروی 2023 خود را آغاز کنند.

مدیر فنی تیم مایک الیوت توضیح می دهد که این برای تیم چه معنایی دارد.

الیوت در ویدئوی مختصر مسابقه جایزه بزرگ عربستان سعودی مرسدس گفت: «پاسخ ساده این است که برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد .

فکر می‌کنم بعد از بحرین باید قبول می‌کردیم که در جایی که می‌خواستیم نبودیم، باید به همه چیزهایی که ماشین ما را تشکیل می‌دهند نگاه کنیم و بفهمیم که چه کاری می‌توانیم متفاوت انجام دهیم، چگونه می‌توانیم عملکرد بیشتری داشته باشیم. زیرا فاصله قابل توجهی برای ما برای رسیدن به خط مقدم وجود دارد.

“بنابراین مهندسان مشغول بررسی آیرودینامیک هستند، آنها به شکل ماشین، چیزهایی مانند هندسه سایدپاد، هندسه کف، نگاه می کنند، آیا ما یک ترفند را از دست داده ایم؟

اما ما همچنین در دنیای شبیه‌سازی به دنبال این هستیم که آیا چیزهای درست را هدف قرار می‌دهیم، آیا آیرودینامیک را در جهت درست سوق می‌دهیم؟

“ما به تنظیمات مکانیکی ماشین نگاه می کنیم، آیا چیزهایی وجود دارد که ما از دست بدهیم؟ چه چیز دیگری می توانیم به خودرو بیاوریم که عملکرد را افزایش دهد؟ و ما سعی می کنیم تا آنجا که ممکن است این کار را سریع انجام دهیم، زیرا می خواهیم به جلو برگردیم.

ما می‌خواهیم در جبهه رقابت کنیم و تنها راهی که می‌خواهیم انجام دهیم این است که بپذیریم در موقعیتی که می‌خواهیم نیستیم، و جنگیدن و تلاش بسیار سخت برای بازگشت به آنجا است.»

الیوت می گوید که تیم اکنون پرانرژی است و کاملاً روی بازگشت به اوج متمرکز شده است.

بدیهی است که بحرین یک بررسی واقعی بود و اینکه خود را در موقعیتی قرار دهیم که در آن قرار داریم، بدون رقابت، یک ناامیدی واقعی بود. یک ناامیدی برای کل تیم.

“اما شما باید خود را از آن عبور دهید، و باید آن را به کاری تبدیل کنید که ما قرار است در مورد آن انجام دهیم؟ چگونه می‌خواهیم این نوع انرژی و آنچه را که می‌توانیم انجام دهیم به ارمغان بیاوریم؟

«چگونه می‌خواهیم خودمان را جلو ببریم؟ چگونه می‌خواهیم خودمان را به مبارزه برگردانیم؟

“و در واقع، قدم زدن در اطراف کارخانه انرژی بسیار زیادی دارد، مقدار زیادی کار در حال انجام است، ما شروع به دیدن برخی از پیشرفت‌ها کرده‌ایم که ما را به این مبارزه قهرمانی بازمی‌گرداند.

تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به فشار آوردن ادامه دهیم. من واقعا از دیدن نگرش در تیم خوشحال شدم.”

با نگاهی به مسابقات گرندپری استرالیا، مرد بریتانیایی گفت که تمرکز اصلی مرسدس بر این است که یک گام دیگر به جلو بردارد.

“اول، هدف اصلی ما در حال حاضر ادامه یادگیری است. ما تا کنون فقط دو مسابقه داشته ایم. ایجاد روند از آن واقعاً دشوار است.

از نظر ویژگی‌های واقعی پیست، استرالیا احتمالاً محدود است و احتمالاً بیشتر شبیه جده است تا بحرین.

الیوت در پایان گفت: «بنابراین، بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم یک گام کوچک دیگر به جلو بیابیم، کمی رقابتی تر شویم، یادگیری را پیدا کنیم که در بلندمدت به ما کمک می کند تا به جلو برویم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x