اخبارفراریمسابقات 2023

“اینطور نیست که همه چیز اشتباه پیش می رود” – واسور با اشاره به بزرگترین مشکل فراری پس از دو مسابقه اول، “آرامش” می خواهد

فردریک واسور شروع چالش برانگیز فراری در کمپین 2023 را کم اهمیت جلوه داده است، که دارای نگرانی های عملکرد و قابلیت اطمینان بود، اما اذعان می کند که اسکودریا برای پیوستن به مبارزه در جلوی زمین نیاز به یکپارچگی در حرکت به جلو دارد.

فراری در دو گرندپری که تا کنون در این فصل برگزار شده است در ترکیب تعیین خط بوده است، اما در روز مسابقه در افتتاحیه بحرین، پشت سر ردبول و استون مارتین فرناندو آلونسو به پایان رسید، قبل از اینکه رانندگان مرسدس در عربستان سعودی نیز جلوتر از آنها بنشینند.

اگر مشکلات قابلیت اطمینان چارلز لکلرک نبود، با یک مشکل موتوری که او را مجبور کرد از جایگاه سکو در ساخیر بحرین خارج شود، قبل از اینکه تغییرات بعدی واحد قدرت منجر به جریمه 10 جایگاهی شبکه برای آخر هفته جده شود، این می توانست متفاوت باشد.

در حالی که واسور تنها چند ماه از نقش اصلی تیم در مارانلو می گذرد و لکلرک علناً اعلام می کند که فراری باید “بسیار” پیشرفت کند ، مرد فرانسوی ارزیابی خود را از جایگاه تیم و آینده ارائه کرد.

واسور گفت: “در این شرایط باید به تیم فکر کنیم و چگونه این وضعیت را بهبود بخشیم، اما من فکر می کنم ما نیز باید آرام بمانیم – اینطور نیست که همه چیز اشتباه پیش برود.”

«[در عربستان سعودی] ما در مقایسه با بحرین، حداقل با سرعت یک بار پیشرفت‌های خوبی داشتیم، کمی فاصله را با رقبای خود باز کردیم، نه با ردبول، بلکه با استون مارتین و مرسدس.

فکر می‌کنم مشکل [در طول مسابقه] بیشتر در مورد سرعت [لاستیک مرکب] سخت بود. اگر به آخر هفته نگاه کنید این چیز دیگری است.»

واسور در پاسخ به این سوال که آیا می توان ردبول را پس از یک یا دو بازی پشت سر هم گرفتار کرد، گفت: “من فکر می کنم اینطور است. ما باید به فشار دادن ادامه دهیم. این نگرش درستی نیست که به شکاف فکر کنیم و فکر کنیم که آیا می توانیم شکاف را کم کنیم و غیره.

ما باید روی خودمان تمرکز کنیم، می دانیم چه زمانی ضعیف هستیم و باید در این مورد پیشرفت کنیم. وقتی گامی شایسته برداریم، خواهیم دید که نتیجه چیست. اگر شروع کنید به این فکر کنید که پتانسیل آینده با توسعه چه چیزی می تواند باشد، گم شده اید.

ما می دانیم که باید پیشرفت کنیم، اما فکر می کنم این DNA ورزش ما است، نه فقط به دلیل شرایط فعلی، بلکه می دانیم که باید کار کنیم. ما ادامه می دهیم و مطمئن باشید از صبح [بعد از مسابقه] من در دفتر خواهم بود و مثل جهنم فشار خواهم آورد.»

در مورد اینکه آیا فراری برای دور بعدی فصل در استرالیا چیز جدیدی را برای خودروی خود به ارمغان خواهد آورد یا خیر، Vasseur تأیید کرد که ارتقا در راه است – اما مجدداً بر نیاز به حداکثر استفاده از بسته فعلی خود قبل از ایجاد تغییرات بزرگ تأکید کرد.

رئیس سابق تیم آلفارومئو گفت: “من فکر می کنم در هفته آینده چند به روز رسانی کوچک خواهیم داشت، اما صادقانه بگویم، من فکر نمی کنم که این به روز رسانی بالقوه باشد.”

“مسئله اصلی ما امروز – در تمام تعطیلات آخر هفته – این است که در حداکثر خود باشیم و امروز [اینطور] نیست. ما در هر جلسه قادر به استخراج 100% خودروی خود نیستیم. قبل از اینکه به به روز رسانی فکر کنیم، باید روی این موضوع تمرکز کنیم.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x