اخبارردبول

هورنر تایید کرد که ریکاردو آماده بازگشت به ردبول است

کریستین هورنر اعتراف کرده است که پیشنهادی برای دنیل ریکاردو برای پیوستن مجدد به ردبول در سال 2023 به عنوان بخشی از نقشی که باعث می شود او از رانندگان تمام وقت مکس ورشتاپن و سرجیو پرز حمایت کند، روی میز است.

ریکاردو پس از دو سال چالش برانگیز با مک لارن، در پایان فصل از فرمول یک جدا خواهد شد، اما این بازیکن استرالیایی اخیراً اعلام کرده است که می‌خواهد قبل از بازگشت احتمالی در سال 2024 ، پیوندهای خود را با این ورزش حفظ کند .روز جمعه در ابوظبی، هلموت مارکو، مشاور ردبول، به اسکای آلمان اشاره کرد که ریکاردو به عنوان راننده سوم برای فصل 2023 به تیم بازخواهد گشت، در حالی که وظایف نمایشی و بازاریابی را بر عهده خواهد داشت.

هورنر در پاسخ به سوالی درباره نظرات مارکو و احتمال پیوستن مجدد ریکاردو به ردبول، گفت: “ما هنوز چیزی را امضا نکرده ایم، اما هلموت با اشتیاق خود به وضوح آن را اعلام کرده است! حدس می زنم این بدان معناست که دانیل به ما ملحق خواهد شد، مگر اینکه او تصمیم بگیرد آن را امضا نکند!

دانیل شخصیت بزرگی است. دیدن عملکرد او در سال جاری ناامید کننده است. من فکر می کنم او می خواست خیلی بیشتر از فصل خارج شود. اما او هنوز هم یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها و شخصیت‌های F1 است و بدیهی است که سابقه عضویت در ردبول را دارد.”فقط با توجه به خواسته هایی که این روزها بر رانندگان مسابقه وجود دارد، فقط از دیدگاه بازاریابی… ما به عنوان یک تیم بسیار فعال هستیم، تعداد بسیار زیادی مسابقات و رویدادهای نمایشی انجام می دهیم، و برای داشتن یک راننده با مشخصات و سابقه دانیل با تیم در داخل گروه برای ما فقط یک دارایی است.

این بدان معناست که او با F1 در تماس است و ما بدیهی است که از او در شبیه ساز نیز استفاده خواهیم کرد، و او احتمالاً در برخی رویدادها شرکت خواهد کرد – البته اگر قرارداد را امضا کند! اما من مطمئن هستم که در صورت امضای قرارداد او همه چیز مشخص خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x