نگاه اول: به روز رسانی های مورد انتظار مرسدس بنز در موناکو با تغییرات بزرگی در موناکو شکسته شد.
مرسدس بسته ارتقاء برنامه ریزی شده خود را به موناکو آورد و همانطور که قول داده بود با W14 اصلی ” ساید پاد صفر” بسیار متفاوت به نظر می رسد، همانطور که در اولین عکس های گرفته شده در پیت لین قبل از آخر هفته مسابقه نشان داد.
این اولین بهروزرسانی است که تیم مرسدس از منظر پذیرش اینکه مفهوم اصلی هر دو W13 و W14 غیررقابتی است، انجام دادهاند. در نتیجه، محدودیتی در کاری که آنها توانسته اند با استفاده از وان موجود W14 انجام دهند وجود دارد، که بر اساس مفهومی که اکنون دور ریخته شده طراحی شده است اما امسال نمی توان آن را تغییر داد.
موقعیت کابین خلبان و میله های برخورد جانبی بدون تغییر باقی می مانند. به نظر میرسد که این امر باعث شده است که مرسدس بنزهایی که میتوانند به سایدپادهای جدید تبدیل شوند، محدود شود. آنها در حال حاضر بسیار گسترده تر از قبل هستند و ورودی عمودی باریک برای رادیاتورها با دهانه های افقی عریض تری جایگزین شده است.
میله ضربه جانبی بالایی هنوز به عنوان بال استفاده می شود، با یک پوشش آیرودینامیکی در اطراف آن که هوا را به سمت لبه های کف شستشو می دهد. اما جلوی سایدپاد عریض به دلیل نداشتن کانال آندرکات بیشتر شبیه به فراری است تا آندرکات عمیق شبیه ردبول کلاسیک.
بنابراین به جای اینکه تا حد ممکن هوا را به سمت پایین بدنه به سمت بطری کوکاکولا (و از آنجا به خروجی دیفیوزر) هدایت کند، در عوض – به دلیل ساختار اولیه وان – مقداری از آن را از ماشین دور می کند. در جلوی سایدپاد، سپس از شکل بدنه در پشت استفاده کنید تا فشار هوا را به گونهای دستکاری کنید که جریان را یک بار دیگر به سمت داخل بطری کوکاکولا بکشد.
تغییر قابل توجه دیگر، سیستم تعلیق جلو است که به نظر می رسد درجه بیشتری از ضد شیرجه در هندسه آن تعبیه شده است. این با تفاوت در ارتفاع بین استخوان جناغی جلو و عقب بالا مشخص می شود. هر چه زاویه بین آنها بیشتر باشد، ضد شیرجه بیشتری دارد.
تا کنون ندیدهایم که آیا جناغ بالایی عقب نیز پایینتر نصب شده است یا خیر. ردبول RB19 از زاویه ضد شیرجه حدود 45 درجه استفاده می کند. سیستم تعلیق جلوی قبلی W14 حدود 15 درجه داشت.
مقاومت بیشتر در برابر شیرجه ماشین، در تئوری، به ماشین اجازه میدهد تا تعادل هوای ثابتتری را در مراحل مختلف پیچ داشته باشد و به شما کمک میکند تا ماشین را پایینتر به حرکت درآورد، که باعث افزایش نیروی رو به پایین بدنه میشود.
احتمالاً جزئیات بیشتری از بهروزرسانی مرسدس بنز وجود دارد که هنوز ندیدهایم و انتظار میرود، برای مثال، هندسه تونلهای زیرزمینی کاملاً متفاوت باشد.
امید وارم که این آپدیت ها جواب بده امروز تو موناکو تو تمرین اول عملکرد خوبی داشتند
ولی تو تمرین ۲ زیاد عملکرد جالبی نداشتند ولی تو موناکو نمیشه متوجه چیزی شد
دقیقا 👌👌