۲۲. لاس‌وگاس ، آمریکا ۲۰۲۳اخباربرنامه مسابقات و پیست هاپیست‌های فرمول یکمسابقات 2023

لاس وگاس _ آمریکا

معرفی پیست فرمول یک لاس وگاس ، آمریکا

جایزه بزرگ اول

2023

تعداد دور

50

طول مدار

6.12 کیلومتر

فاصله مسابقه

305.88 کیلومتر

رکورد دور

N/A(N/A)

لاس وگاس

پیست کی ساخته شد؟

F1 قبلاً در اوایل دهه 1980 در لاس وگاس در یک مسیر موقت در کنار هتل Caesars Palace مسابقه می داد، اما بازگشت این ورزش برای سال 2023 باعث می شود رانندگان با یک پیست کاملاً جدید دست و پنجه نرم کنند که بهترین چیزهایی را که شهر چراغ ها ارائه می دهد – از جمله مسیر معروف را در بر می گیرد. نوار.

اولین جایزه بزرگ آن چه زمانی بود؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، لاس وگاس دو مسابقه فرمول یک را برگزار کرد – تحت نام گرندپری کاخ سزار – در سال‌های 1981 و 1982. در هر دو مورد میزبان فینال فصل بود که راننده ویلیامز، آلن جونز، در مسابقه 1981 برنده شد و میشل آلبورتو قهرمان مسابقه شد. اولین پیروزی تایرل در فرمول 1 در سال 1982. در همین حال، نلسون پیکه و کیکه روزبرگ به ترتیب در سال های 81 و 82 با کسب مقام پنجم عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

مدار چگونه است؟

مسیر جدید 6.12 کیلومتری خیابان 14 پیچی که در قلب مرکز شهر لاس وگاس قرار دارد، از مکان‌های نمادینی مانند کاخ سزار، بلاجیو و ونیزی که در بالا ذکر شد، عبور می‌کند. با سرعت متوسطی که انتظار می رود مطابق با مونزا باشد، که در غیر این صورت به عنوان “معبد سرعت” در F1 شناخته می شود، نوید زیادی برای اکشن و سبقت وجود دارد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x