اخبارمرسدس
موضوعات داغ

چارلز لکلرک در مورد از دست دادن تسلط مرسدس اظهار نظر می‌کند

چارلز لکلرک می گوید: «همیشه عجیب است که چنین تیم مسلطی با مشکل مواجه شود»، اما همچنان معتقد است مرسدس «به زودی برمی گردد و برای پیروزی با ما رقابت خواهد کرد».

وقتی در اولین مسابقه فصل 2022 در بحرین، مشخص شد که مرسدس قهرمانان متوالی هشت بار سازندگان قادر به مبارزه برای قهرمانی نیست، برای همه تماشاگران شگفت‌انگیز بود.

چارلز لکلرک، مدعی عنوان قهرمانی سال 2022، می‌گوید که وضعیت مخمصه مرسدس را «عجیب» می‌دانست.لکلرک گفت: «فکر می‌کنم در نقطه‌ای از پیروزی هر تیمی متوقف می‌شود.همیشه عجیب است که چنین تیم مسلطی در ابتدای فصل دچار مشکل شود.با این حال، راننده فراری می گوید انتظار دارد مرسدس قبل از پایان فصل به مبارزه بازگردد.

من آنها را برای مدت طولانی نمی نویسم زیرا می دانم که آنها چه تیم قدرتمندی هستند.”آنچه آنها در گذشته به دست آوردند تصادفی نبود. این نتیجه زمانی است که افراد مناسب با هم کار می کنند.بله، آنها شروع سختی در فصل داشتند، اما شک ندارم که خیلی زود باز خواهند گشت.آنها اولین قدم رو به جلو در بارسلونا برداشتند و امیدوارم به زودی برگردند و برای پیروزی با ما رقابت کنند.لکلرک در پایان گفت: “برای فرمول 1 هیجان انگیز خواهد بود که ببیند سه تیم در حال مبارزه با هم هستند.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x