اخبارمرسدس

وولف می‌گوید مدیر عامل سابق ردبول، «مقدار قوی» را برای مرسدس به ارمغان می‌آورد

جین پول، مدیر عامل سابق ردبول اخیراً در نقش مشاور به مرسدس پیوسته است. توتو وولف می‌گوید: «داشتن چشمان او یک مزیت بسیار بسیار قوی برای سازمان است».

در ماه مارس گزارش شد که مرسدس با مدیر سابق منابع انسانی ردبول و مدیر ارشد اجرایی جین پول ، به عنوان مشاور ویژه جدید تیم قرارداد امضا کرده است.

رئیس تیم، توتو وولف می‌گوید برای تیم‌ها مهم است که گاهی اوقات فردی از بیرون فرآیندهای تیم را ارزیابی کند.

این اتریشی به اتو اسپورت گفت: “در حال حاضر، اگر سازمانی بالغ شود و فرآیندها و استراتژی های خود را دنبال کند و موفق باشد، باید دیدگاهی بیرونی داشته باشید و باید آن را متزلزل کنید.”

“شما نمی خواهید آن را دوباره اختراع کنید، اما می خواهید در نظر بگیرید که آیا مفروضات دیروز هنوز به اندازه کافی رقابتی هستند یا خیر.

“و بنابراین، داشتن کسی که با چشمان تازه وارد شود و به شیوه ای بسیار خنثی به آن نگاه کند، مفید است.

بنابراین، گاه به گاه، حتی در یک سازمان موفق، باید افراد خارجی خوب را با چتر نجات وارد کنید، زیرا آنها به شما کمک می کنند تا قدم بعدی را انجام دهید.

توتو سپس گفت که پول اکنون یک عامل بسیار مهم در ساختار سازمانی مرسدس است

جین فردی است که در 10 سال گذشته او را تحسین می کردم، 10 سال پیش با او آشنا شدم و همیشه رابطه بسیار محترمانه ای با او داشتم.

او برای رقیب کار کرد، اما شما می توانید به افرادی که برای یک رقیب کار می کنند احترام بگذارید و عملکرد آنها را تصدیق کنید.

نقش او در ردبول، به نظر من، بخش بزرگی از موفقیت تیم در سال‌های گذشته بود.

“این رابطه به پایان رسید، مانند بسیاری از روابط به پایان طبیعی. من برای مدت طولانی می خواستم جین را استخدام کنم، اما این هرگز یک گزینه نبود. و بعد تبدیل به الان شد.

او افزوده بزرگی است. او دانش زیادی دارد، روانشناس بزرگی است، سازمان دیگری را دیده است، تقریباً همه را می شناسد، و پروفایل های همه افراد خوب فرمول یک را ایجاد کرده است.

ولف در پایان گفت: «داشتن چشمان او یک مزیت بسیار بسیار قوی برای سازمان است

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x