۲۱. سائوپائولو ، برزیل ۲۰۲۳اخبارمرسدسمسابقات 2023

“فقط احمق ها خوش بین هستند” – وولف خواستار احتیاط در مورد امیدهای مرسدس در گرندپری برزیل شد

توتو وولف اصرار دارد که “هر دو پا را روی زمین” نگه داشته است، اگرچه او اذعان دارد که مرسدس با “احتیاط” خوشبین است که بتواند ردبول را برای پیروزی در گرندپری سائوپائولو به چالش بکشد

مرسدس در مسابقات اخیر سرعت خوبی از خود نشان داده است و لوئیس همیلتون در دو رویداد اخیر در آستین آمریکا و مکزیک پس از مکس ورشتاپن دوم شد – اگرچه او بعداً از گرندپری ایالات متحده محروم شد و به خاطر قوانین فیا امتیاز گرندپری آمریکا را از دست داد

پیکان‌های نقره‌ای همچنین اخیراً در سائوپائولو رکورد درخشانی دارند، زیرا آنها در شش مسابقه از هشت مسابقه اخیر برزیل، از جمله دو مسابقه آخر، پیروز شده‌اند – با همیلتون برای پیروزی در سال 2021، و جورج راسل در سال 2022اولین پیروزی خود را در فرمول یک به دست آورد.

وقتی پس از مسابقه جی پی مکزیکوسیتی از وی پرسیده شد که آیا در مورد چالش برای پیروزی در برزیل مطمئن است یا خیر، وولف گفت: “نمی دانم. اگر من اینجا خیلی خوشبین باشم… می دانید که فقط احمق ها خوش بین هستند. من ترجیح می دهم با هر دو پا روی زمین بمانم، بهترین کار را انجام دهم، در چالش برتری واجد شرایط باشم و امیدوارم بتوانیم او [ورشتاپن] را به چالش بکشیم.”

وولف در سخنانی قبل از اقدام آخر این هفته افزود: «ما در مسابقات اخیر سرعت دلگرم کننده ای از خود نشان داده ایم، بنابراین [ما] با خوش بینی محتاطانه به اینترلاگوس می رویم، اگرچه می دانیم که W14 می تواند غیرقابل پیش بینی باشد.

این خودرو سرعت مسابقه بسیار خوبی را نشان داده، با این حال می دانیم که برای استخراج حداکثری از W14 در تمام این سه روز، کار بیشتری باید انجام دهیم.

با این حال ولف معتقد است که مرسدس علیرغم اینکه نمی‌داند از خودرو در سائوپائولو چه انتظاری داشته باشد، به مسیری می‌رسد که به خوبی می‌شناسد و امیدوار است که با یک “پایه ثابت” شروع کند.

البته ما خاطرات خوبی از برزیل داریم، به خصوص دو دیدار گذشته با برد دیدنی لوئیس در سال 2021 و اولین پیروزی جورج در سال 2022.

“هواداران نسبت به فرمول 1 بسیار پرشور هستند و ما همیشه با استقبال پرشور آنها روبرو می شویم. امیدوارم بسته ما در آنجا به خوبی اجرا شود و بتوانیم نمایش خوبی را برای همه به نمایش بگذاریم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x