اخباراستون مارتینمرسدس

لوئیس همیلتون یک شام خداحافظی برای سباستین فتل ترتیب داد

لوئیس همیلتون یک شام خداحافظی برای سباستین فتل در روز پنجشنبه در ابوظبی ترتیب داد که همه 20 راننده فرمول یک در آن حضور داشتند.

سباستین فتل پس از مسابقه جایزه بزرگ ابوظبی در روز یکشنبه فرمول یک را ترک می کند. به مناسبت این مناسبت و احترام به قهرمان چهار دوره، لوئیس همیلتون شام خداحافظی را در روز پنجشنبه ترتیب داد که با حضور تمام 20 راننده فرمول یک برگزار شد.

پس از آن، لوئیس تصویری از خود در کنار سب، همراه با ادای احترامی را منتشر کرد.بریتانیایی نوشت: “ما به عنوان رانندگان راه طولانی را پیموده ایم و همچنان به عنوان مرد به رشد خود ادامه می دهیم.”علی‌رغم هر اتفاقی که ممکن است در مسیر بیفتد، ما هر روز رشد می‌کنیم و بهتر می‌شویم.ما همه دور هم جمع می شویم تا زندگی و حرفه شگفت انگیز سب در فرمول یک را جشن بگیریم، واقعاً شبی است که هرگز فراموش نخواهم کرد.

این واقعیت که لوئیس مسئول سازماندهی این گردهمایی بود توسط رئیس GPDA و راننده سابق فرمول یک الکس وورز تأیید شد.

وورز در شبکه های اجتماعی نوشت: “از لوئیس همیلتون برای شروع و تشکر از همه اعضای GPDA که برای احترام به یکی از بزرگترین ها، به یکی از مدیران ما و در نهایت به ورزش ما [که سباستین فتل آن را بسیار دوست دارد] حاضر شدند.” .

همچنین گزارش شد که لوئیس صورتحساب شام را برداشت، اگرچه رسید 140000 پوندی که در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود، جعلی بوده است.

سباستین فتل
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x