۱. سخیر ، بحرین ۲۰۲۳اخبارمرسدسمسابقات 2023

“ما آن را در اسرع وقت به ارمغان می آوریم” – مرسدس در حال آماده سازی ارتقاء ساید پاد “متفاوت” است

یکی از ویژگی‌های چشمگیر مرسدس W14، سایدپاد های آن است، چیزی که از خودروی سال گذشته منتقل شده است. اما به گفته مدیر فنی مایک الیوت، این موارد به زودی تغییر خواهند کرد.

مرسدس بنز در جلسه تمرین ابتدایی فصل در بحرین رتبه های دهم و یازدهم را به پایان رساند، جایی که آنها از بال عقب باریک تری نسبت به آنچه در تست های پیش فصل دیده می شد استفاده می کنند. رئیس فنی الیوت گفت که چیزهای بیشتری از تیرهای نقره ای در راه است.

توتو [وولف، مدیر تیم] قبلاً گفته است که بدنه متفاوتی داریم. مانند دیگران نخواهد بود و مانند ما نخواهد بود، متفاوت خواهد بود.

“این بخشی از توسعه عادی است. ما یک سایدپاد بسیار متفاوت داریم – من می گویم بسیار متفاوت است، یک سایدپای متفاوت که در راه است. فکر می کنم توتو این را در مطبوعات گفته است. اما رسیدن به آن زمان می برد. ساخت قطعات زمان می برد، زمان می برد تا قطعاتی که زیر بدنه قرار می گیرند تا جا بیفتند، بنابراین ما آن را در اسرع وقت می آوریم.» او بعد از

الیوت توضیح داد که بال عقب جدید مرسدس همانطور که انتظار می رود کار می کند و تغییرات واضح کمتری در W14 پس از تست های پیش فصل ایجاد شده است.

من حدس می‌زنم تفاوت ظاهری آشکار در بال عقب است. این چیزی است که ما به آزمایش زمستانی نیاوردیم و چیزی است که به اینجا رسیده ایم و دقیقا همان کاری را انجام می دهد که انتظار داشتیم. اما برخی از تنظیمات نیز وجود دارد که ما براساس داده‌هایی که پیدا کرده‌ایم، بر روی داده‌هایی که بعد از رویداد آزمایشی بررسی کرده‌ایم، تغییر داده‌ایم.

«اما فکر می‌کنم وقتی از تست زمستانی بیرون آمدیم، احساس کردیم، به همه سؤالاتی که می‌خواستیم پاسخ دهیم، پاسخ نداده بودیم – بنابراین به نوعی آمدیم و از [تمرین اول امروز] به عنوان یک جلسه تمرین استفاده کردیم، سعی کنید از آن درس بگیرید… الیوت در حالی که مشتاقانه منتظر دومین جلسه تمرینی است که در شرایط خنک‌تری برگزار می‌شود که منعکس کننده شرایط مقدماتی است، اضافه کرد: وقتی به جلسات خنک‌تری رسیدید، خواهیم دید که کجا هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همیلتون

مرسدس با آپدیت جدیدش توی موناکو با تایر موناکو تایم های خوبی میزد
ولی بعد با سافت تایم جالبی نبود البته تو موناکو هم نمیشه فهمید که اپدیت ها جواب داده
یا نه باید دو سه مسابقه بگذره که به فهمیم ولی قطعا ماشین سریع تر شده.

همیلتون

با تایر مدیوم تایم خوبی زدند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x