۴. باکو ، آذربایجان ۲۰۲۳اخبارردبولمسابقات 2023

مکس ورشتاپن نگرانی رادیویی تیم ردبول را توضیح می دهد

مکس ورشتاپن قهرمان دو دوره جهان در مسابقات گرندپری آذربایجان از مشکلات ترمز موتور و دیفرانسیل گلایه کرد.

مکس ورشتاپن تاثیر مشکلات احتمالی با ردبول خود در گرندپری آذربایجان را کمرنگ کرده است.

هلندی پس از هم تیمی خود سرجیو پرز پس از توقف اشتباه در پیت قبل از اینکه تنها دوره خودروی ایمنی به رقیب اصلی قهرمانی اش اجازه داد تا موقعیت پیست را بگیرد، دوم شد.

اما در طول تعقیب و گریز مکزیکی، ورشتاپن گزارش داد که یک مشکل آشکار در تعادل، دیفرانسیل و ترمز موتور او بود و نتوانست فاصله با پرز را کم کند.

نتیجه، ورشتاپن را شش امتیاز از پرز جلوتر می‌گذارد که در مسابقه سرعتی روز شنبه نیز پیروز شد و به رکورد خیره‌کننده‌اش در پیست‌های خیابانی ادامه داد.

تنظیم دقیق “کشتی موشکی”

ورشتاپن در پاسخ به این سوال که مشکلاتی که در پیام‌های رادیویی تیمش در طول مسابقه 51 دور وجود داشت چه بود، به رسانه‌ها از جمله RacingNews365.com گفت : “اینها مشکلی نداشتند. مشکلی در آن وجود نداشت.

“من احتمالاً آنها را کمی متفاوت از چکو کار می کنم. و همانطور که گفتم، شاید از تنظیمات درستی با این لاستیک های جدید استفاده نمی کنم و احتمالاً در یک مسیر خیابانی که اعتماد به نفس زیادی وجود دارد کمی بیشتر برجسته شده است. در هنگام ورود به گوشه وسط مورد نیاز است و این تعادل واقعاً باید اساساً به کمال نزدیک شود.

“من در ابتدا خیلی با آن مبارزه می‌کردم و سپس چند چیز را امتحان می‌کردم. گاهی اوقات آن را درست متوجه نمی‌شدم، اما در پایان فکر می‌کنم تنظیمات درست را از ورودی تا اواسط تا خروجی و همچنین تیم کمی به من کمک می کرد و من چند سوال داشتم.

“بنابراین چند نکته برای بررسی مسابقات آینده، اینکه چه کارهایی می توانیم از نظر عملیاتی بهتر انجام دهیم، اما باز هم، گاهی اوقات شما آخر هفته هایی دارید که نیازی به دست زدن به ماشین نیست، همه چیز عالی است و این یک کشتی موشکی است و ما هنوز یک کشتی داریم. کشتی موشکی اما هنوز به دقت تنظیم می شود.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x