آمریکااخبارمرسدسمسابقات 2022

مرسدس تایید کرد که آخرین ارتقای خود را در گرندپری آمریکا معرفی خواهد کرد

اندرو شولین، مدیر مهندسی Trackside مرسدس می گوید که این تیم آخرین ارتقاء خودروی خود در سال 2022 را در گرندپری ایالات متحده معرفی خواهد کرد.

در حالی که چهار مسابقه دیگر در فصل 2022 باقی مانده است، مرسدس تأیید کرده است که آخرین ارتقاء آنها برای W13 در مسابقه بعدی – جایزه بزرگ ایالات متحده – معرفی خواهد شد.

اندرو شولین گفت: “این آخرین گام ما در توسعه هوا است و امیدواریم که عملکرد کمی بیشتر به ما بدهد، اما مهمتر از همه، ما بیشتر و بیشتر یاد می گیریم و این یادگیری را می توانیم در سال آینده ادامه دهیم.”

“بنابراین این بخشی از آن است، همچنین چند بیت وجود دارد که ما مقداری وزن را از اجزای خود کم کرده ایم که امیدواریم خودرو را به حد مجاز وزن نزدیک تر کند.

پیش بینی اینکه کجا قرار است باشیم برای ما بسیار دشوار است. در سنگاپور لوئیس به طرز وحشتناکی به موقعیت قطبی نزدیک بود، اما در سوزوکا هر دو خودرو فاصله زیادی با جلو داشتند.

اکنون، سرعت مسابقه ما نسبتاً قوی بوده است، بنابراین، اگر بتوانیم امیدوارانه قدمی برداریم، می‌توانیم با فراری‌ها و ردبول‌ها وارد مبارزه شویم، اما پیش‌بینی شرایط برای ما در حال حاضر واقعاً دشوار است.

اما همانطور که گفتم بسیاری از آن‌ها به یادگیری مربوط می‌شوند و ما مطمئناً در چهار مسابقه پایانی بهترین عملکرد خود را خواهیم داشت.»

شوو سپس افکار خود را در مورد مدار قاره آمریکا که به تازگی دوباره ظاهر شده است بیان کرد.

“این یک مدار مشکل است و سال گذشته برای ما یک مدار مشکل بود. بسیار ناهموار بود، همچنین گرمای بیش از حد زیادی از لاستیک ها وجود داشت و ما به خوبی ردبول روی لاستیک های نرم تر عمل نکردیم.

“آنها دوباره ظاهر شده اند، بنابراین امیدواریم مشکلات مربوط به دست اندازها کمی کمتر باشد، اما آنچه امسال بسیار سخت است این است که قبل از رفتن به آنجا و همانطور که در پاسخ قبلی گفتم واقعاً بدانید در کجا قرار است در مدار باشید. ، بسیاری از آن در مورد یادگیری است.

شولین در پایان گفت: «ما واقعاً هیچ پیش‌بینی درباره جایی که قرار است اجرا کنیم، انجام نخواهیم داد، فقط باید روز جمعه به آنجا برویم، ببینیم چه نوع مشکلاتی داریم و سپس ببینیم که آیا می‌توانیم آن‌ها را با راه‌اندازی حل کنیم یا خیر».

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x