اخبارویلیامز

آیا لطیفی آخرین فصل حضورش در ویلیامز را سپری می‌کند _ویلیامز موضع خود را در مورد تغییر راننده در نیم فصل روشن می کند_

جوست کاپیتو، سرمربی ویلیامز می‌گوید که تیم مستقر در گروو متعهد است که نیکلاس لطیفی را تا پایان فصل در صندلی خود نگه دارد، اما تیم گزینه های خود را برای سال 2023 باز نگه می‌دارد.

آینده کوتاه مدت نیکلاس لطیفی با ویلیامز به دنبال نتایج ناامیدکننده کانادایی در این فصل و اختلاف عملکرد با هم تیمی اش الکس آلبون زیر سوال رفت.

این جوان 27 ساله که سومین سال زندگی خود را با ویلیامز می گذراند اخیراً به یک مسئله اساسی که در زیر کاپوت ماشینش پنهان شده بود اشاره کرد که بر عملکرد او سنگینی می کند.

در میان مشکلات لطیفی، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه ویلیامز در حال بررسی تغییر در فصل است، که نشان می دهد اسکار پیاستری، جونیور آلپاین، می تواند صندلی کانادایی را به دست بگیرد.

قبل از گرندپری انگلیس آخر هفته، کاپیتو یک بار دیگر گفت که هیچ تغییر عمدی راننده در فصل در ویلیامز از هم اکنون تا پایان کمپین 2022 وجود نخواهد داشت.

آلمانی گفت: “ما هرگز نمی توانیم تایید کنیم [که هیچ تغییری وجود نخواهد داشت] اما این برنامه نیست.”اگر پای او بشکند، باید یک جانشین داشته باشیم، اما این برنامه برای تعویض هیچ یک از دو راننده در طول فصل نیست.

با این حال، در مورد سال آینده، کاپیتو گفت که ویلیامز برنامه‌های خط‌آپ راننده خود را نهایی نکرده است.

او گفت: “گفتن این موضوع دشوار است زیرا فکر می کنم باید ببینیم چه چشم اندازی وجود دارد و باید بهترین عملکرد را برای تیم در سال آینده انجام دهیم. اما گزینه های مختلفی وجود دارد.”اوتمار شافناوئر، سرمربی تیم که در مورد برنامه های آلپاین برای پیاستری جویا شد، چیزی برای اضافه کردن نداشت.این آمریکایی گفت: “در مورد صندلی در ویلیامز، فکر می کنم بهتر است از Jost بپرسید.”خیلی خوب است که یکی از رانندگان جوان ما توسط سایر تیم های فرمول 1 تحت تعقیب باشد، این فقط نشان می دهد که او پتانسیل خوبی دارد که ما از آن آگاه هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x