اخبارردبولکانادامسابقات 2022

مکس ورشتاپن پس از «مسترکلاس» مونترال می‌گوید: «در بهترین فرم خودش است»

به گفته کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول، پیروزی مکس ورشتاپن در گرندپری 2022 کانادا چیزی جز یک «مسترکلاس» نبود – اگرچه بازنشستگی هم تیمی ورشتاپن، سرجیو پرز، نتوانست درخشش آخر هفته تیمش را از بین ببرد.

به گزارش فرمول یک به نقل از سایت F1 ; با شروع مسابقه مونترال از جایگاه یک، به نظر می رسید مکس ورشتاپن در طول گرندپری دست برتر را دارد، علیرغم اینکه در اواسط راه از کارلوس ساینز عقب افتاد، زمانی که ردبول تصمیم گرفت دوباره قهرمان فعلی را در میدان مسابقه قرار دهد.

اما پیت استاپ ساینز هنگام یک خودروی ایمنی – زمانی که یوکی تسونودا پس از خروج از پیت به موانع پیچ 2 برخورد کرد – به مکس ورشتاپن موقعیت داد که در جایگاه یک قرار بگیرد و هلندی پس از آن به طرز درخشانی حمله ساینز را در 16 دور پایانی متوقف کرد و پنجمین قهرمانی خود را در فصل جاری بدست آورد. برنده شدن در شش مسابقه در نه جایزه بزرگ امسال.

هورنر گفت: «مکس، می‌دانی که او در تمام آخر هفته مسلط بوده و فشاری که در 15 دور آخر پس از [ماشین ایمنی] باید تحمل کند واقعاً چشمگیر بود». او فوق العاده باحال بود، و ما یک مشکل رادیویی هم داشتیم. من فکر می کنم او می توانست صدای ما را بشنود اما ما نمی توانستیم او را بشنویم. اما روشی که او مسابقه را مدیریت کرد، روشی که او سرعت را کنترل کرد، لاستیک ها را مدیریت کرد، همانند یک استاد بود.

هورنر در پاسخ به این سوال که آیا مکس ورشتاپن – اکنون 46 امتیاز از پرز در مسابقات قهرمانی رانندگان – و ردبول – 76 امتیاز بیشتر از فراری در بخش سازنده – احساس راحتی در صدر جدول رده بندی دارند، پاسخ داد: “ببین، ما.” باید هر مسابقه را در یک زمان انجام دهیم. ما عملکرد فوق‌العاده‌ای را با هم انجام داده‌ایم، رفتن به سیلورستون و رهبری هر دو قهرمانی عالی است، مکس در بهترین فرم خودش است، تیم کار بزرگی انجام می‌دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x