انگلیسبرنامه مسابقات و پیست هاپیست‌های فرمول یکمسابقات 2022
موضوعات داغ

سیلورستون _ انگلیس

بریتانیا

معرفی پیست سیلورستون ، انگلیس

جایزه بزرگ اول

1950

تعداد دور

52

طول پیست

5.891 کیلومتر

مسافت مسابقه

306.198 کیلومتر

رکورد دور

1:27.097ماکس ورشتاپن (2020)

سیلوراستون

پیست کی ساخته شد؟

کسانی که در سال 1942 جاده محیطی را به فرودگاه سیلورستون RAF می‌گذاشتند، نمی‌دانستند که در حال راه‌اندازی مسیری هستند که به یکی از بزرگترین مسیرهای مسابقه در جهان تبدیل می‌شود. اما، خوب، آنها بودند! پیست سیلوراستون برای اولین بار در سال 1947 برای یک مسابقه موتوری مناسب مورد استفاده قرار گرفت – اگرچه متأسفانه، یک گوسفند محلی در جریان این روند جان خود را از دست داد.

اولین جایزه بزرگ آن چه زمانی بود؟

سیلورستون اولین گرندپری بود که میزبان اولین دور قهرمانی جهانی فرمول 1 در 13 مه 1950 بود. جوزپه فارینا، مبارز قدیمی، که عنوان قهرمانی آن سال را به دست آورده بود، با آلفارومئو 158 خود برنده مسابقه شد.

مدار چگونه است؟

در گرندپری بریتانیا 2018، لوئیس همیلتون یک دور مسطح در اطراف سیلورستون را با پرواز یک جت جنگنده مقایسه کرد که باید همه آنچه را که باید در مورد پیست نورث همپتونشایر بدانید را به شما بگوید. علی‌رغم تغییرات متعدد چیدمان در طول سال‌ها، Silverstone همیشه ویژگی اصلی خود را به عنوان یکی از سریع‌ترین پیست‌ها در تقویم F1 حفظ کرده است، در حالی که پیچ‌های تاریخی مانند Maggotts، Becketts و Abbey برخی از بزرگترین چالش‌ها را برای رانندگان مسابقه در هر نقطه از جهان فراهم می‌کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x