اخبارمرسدس

مرسدس فاش می کند که “یک اشتباه” از سال 2021 باعث مشکلات سال 2022 خودروی فرمول یک آنها شده است

مایک الیوت، مدیر فنی تیم فرمول یک مرسدس بنز می‌گوید که می‌تواند «به لحظه‌ای از زمان در سال گذشته اشاره کند که در آن ما کاری انجام دادیم که فکر می‌کنم اشتباه کرده‌ایم».

مایک الیوت از مرسدس در طی حضور خود در پادکست Beyond the Grid از فرمول یک فاش کرد که تیم در سال گذشته اشتباهی مرتکب شد که دلیل اصلی مشکلات عملکرد آنها در سال 2022 است.

بریتانیایی گفت: “شما به نحوه توسعه ماشین نگاه کنید، و من می توانم به لحظه ای در سال گذشته اشاره کنم که در آن کاری انجام دادیم که فکر می کنم اشتباه کردیم.”

آنچه شما از نظر عملکرد و نحوه تغییر آن از مسابقه ای به مسابقه دیگر می بینید، نتیجه آن است، و این اشتباهی است که ما مدتی است درباره آن می دانیم.

این چیزی است که ما در حال اصلاح آن بوده ایم و به همین دلیل عملکرد ما به تدریج بهتر شده است. اما این چیزی نیست که بتوانیم برای مدتی کوتاه آن را به طور کامل اصلاح کنیم و در زمستان انجام خواهیم داد.»

سپس الیوت توضیح داد که چگونه مفهوم خودروی نوآورانه مرسدس بنز به نام «ساید پاد صفر» شکل گرفت.

آیرودینامیک‌ها این ایده را مطرح کردند، ما گروه دیگری از افراد را می‌گیریم که عموماً توسط طراح اصلی ما اداره می‌شود، آنها می‌روند و دنبال خودشان می‌گردند و می‌بینند که آیا می‌توانند آن را ساقط کنند یا خیر.

قبل از آزمایش، ما آن را به FIA نشان داده بودیم، با آنها صحبت کردیم، و اولین واکنش آنها این بود: “آه، این چیزی نیست که ما در نظر داشتیم” و آنها نیز از طریق آن کار کردند، [تا] ببینند که آیا می توانند چالش کنند یا خیر.

وقتی به ساید پاد نگاه می‌کنید، مردم می‌گویند: «بسیار متفاوت به نظر می‌رسد، باید کاملاً متفاوت با بقیه ماشین‌ها عمل کند» و اینطور نیست، این فقط یک راه‌حل کمی متفاوت است.

الیوت در پایان گفت: «از نظر آیرودینامیک، من فکر نمی‌کنم که این یک انحراف گسترده از سایر خودروها باشد، فقط چیزی است که کمی عملکرد را برای ما اضافه می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x