اخبارایتالیا_مونزامرسدسمسابقات 2022

لوئیس همیلتون گرندپری ایتالیا را از انتهای جدول آغاز خواهد کرد

لوئیس همیلتون قرار است گرندپری ایتالیا را به دلیل تغییر موتور در نتیجه آسیب وارده در گرندپری بلژیک از جایگاه آخر آغاز کند.

پیش از گرندپری ایتالیا، مرسدس بنز خودروی لوئیس همیلتون را با موتور چهارم خود در این فصل مجهز می کند. واحد قبلی در یک برخورد با فرناندو آلونسو در گرندپری بلژیک آسیب دیده است.

هنوز مشخص نشده است که کدام اجزا در حال تغییر هستند، اما در هر صورت او جریمه گرید دریافت می کند و از پشت گرید شروع می کند.

با این حال، این احتمال وجود دارد که مرسدس بتواند سومین واحد نیروگاه لوئیس را در آینده بازیابی کند، اما زمان می برد، زیرا تیم هنوز در حال کار بر روی یک “طرح بازیابی” است.

با این حال، خبر خوب این است که لوئیس تنها راننده ای نخواهد بود که عقب نشینی می کند، زیرا جریمه موتور والتری بوتاس قبلاً تأیید شده است. همچنین گزارش شده است که فراری و همچنین ردبول با سرخیو پرز در حال بررسی پنالتی گرید هستند.این به این معنی است که موقعیت دقیق شروع لوئیس بسته به جایی که همه آنها واجد شرایط هستند مشخص می شود.نکته مثبت دیگر این است که مونزا به خاطر موقعیت‌های سبقت‌گیری مشهور است، بنابراین باید راحت‌تر به سمت بالا رفت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x