اخباربرنامه مسابقات و پیست هاپیست‌های فرمول یکمسابقات 2022مکزیک
موضوعات داغ

مکزیکوسیتی _ مکزیک

مکزیک

معرفی پیست فرمول یک مکزیکوسیتی ،مکزیک

اولین گرندپری

1963

تعداد دورها

71

طول پیست

4.304km

مسافت مسابقه

305.354 km

رکورد پیست

1:17.774 والتری بوتاس

(2021)

مکزیکوسیتی

پیست کی ساخته شد؟

در سال 1959. پدر مشهورترین برادران مسابقه‌ای مکزیک، ریکاردو و پدرو رودریگز، مشاور رئیس‌جمهور مکزیک آدولفو لوپز متئو بود و سخنی در گوش رئیس خود در مورد ساختن یک پیست مسابقه‌ای در پارک ورزشی Magdalena Mixiuhca مکزیکوسیتی با استفاده از امکانات موجود داشت. جاده های داخلی ال پرزیدنت از این ایده خوشش آمد و کار روی پیست در کمتر از یک سال به پایان رسید.

اولین جایزه بزرگ آن چه زمانی بود؟

اتومبیل های فرمول 1 در سال 1962 برای یک مسابقه غیر قهرمانی وارد شدند و سال بعد برای یک گرندپری مناسب و با حسن نیت بازگشتند. آن مسابقه 1963 توسط جیم کلارک برنده شد، در حالی که برای چند سال آینده، حال و هوای فستیوال مکزیک به این معنی بود که این مسابقه به فصل سنتی فرمول 1 تبدیل شد. مکزیک در سال 2015 مجدداً به تقویم F1 مورد استقبال قرار گرفت.

مدار چگونه است؟

بالا! Autodromo Hermanos Rodriguez بیش از 2 کیلومتر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و دور 4.3 کیلومتری را به یک تجربه نفس گیر تبدیل می کند. این پیست همچنان تا حد زیادی از خطوط اصلی پیست سال 1959 پیروی می کند، تفاوت اصلی این است که گوشه تماشایی – و به طرز شگفت انگیزی ترسناک – Peralta اکنون به دو نیم شده است، و در عوض، مسیر از استادیوم بیسبال قدیمی فرو سول می گذرد و منحصر به فرد ترین مناظر F1 را ارائه می دهد. .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

چقدر از این پیست بدم میاد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x