۸. بارسلونا ، اسپانیا ۲۰۲۳اخبارمرسدسمسابقات 2023

شکیرا و همیلتون دوباره با هم: بعد از گرندپری اسپانیا برای شام بیرون رفتند

کمی کمتر از یک ماه پیش پس از مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی، یک شام بین راننده مرسدس، لوئیس همیلتون و خواننده شکیرا در رستوران Cipriani واقع در مرکز شهر آمریکا، بر سر زبان ها افتاد

شایعات در مورد رابطه بین کلمبیایی و بریتانیایی (شکیرا و همیلتون ) پس از دستگیری دوباره آنها در شام بعد از گرندپری اسپانیا در روز یکشنبه دوباره برانگیخته شد.

شکیرا روز چهارشنبه وارد بارسلونا شد

شکیرا روز چهارشنبه به همراه فرزندانش ساشا و میلان در بارسلونا فرود آمد و از این بازدید برای لذت بردن از گرندپری اسپانیا که در کاتالونیا برگزار شد، استفاده کرد، جایی که همیلتون پس از مکس ورشتاپن دوم به سکو بازگشت .

از آنجایی که آنها چندین بار پس از مسابقه در میامی با هم دیده شدند، شایعات عاشقانه بین شکیرا و همیلتون به شدت افزایش یافته است.

شکیرا و همیلتون، دوباره در شام با هم

یکشنبه شب پس از انتشار عکس هایی در شبکه های اجتماعی از این مرد کلمبیایی به همراه انگلیسی در رستورانی در بارسلون، دوباره زنگ خطر به صدا درآمد.

آنها تنها نبودند، زیرا در این شام، دانیل سزار ، نوازنده و تهیه کننده کانادایی، مصطفی خواننده و ترانه سرای سودانی و فای خدرا ، مدل اماراتی ، دوست نزدیک کندال جنر در رستوران ال پارکو، رستوران ژاپنی معروف شهر، نیز حضور داشتند. .

رابطه بین شکیرا و همیلتون حداقل یک رابطه دوستی عالی است، اما بریتانیایی اخیراً اعتراف کرده است که بسیار مشتاق است که دوست دختر “لاتینا” بخواهد. راننده مرسدس در میانه یک اتفاق گفت که به دنبال دوست دختر می گردد: “من باید یک لاتین پیدا کنم”.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x