اتریشاخبارمسابقات 2022

راهنمای استراتژی: استراتژی‌های احتمالی مسابقه برای گرندپری اتریش 2022 چیست؟

ما قبلاً یک بار در این آخر هفته مسابقه داده‌ایم و اسپرینت به تیم‌ها نگاهی به نحوه عملکرد اتومبیل‌هایشان در تریم مسابقه داده است، بنابراین بیایید نگاهی به گزینه‌های استراتژیک مختلف در اختیار تیم‌ها و رانندگان برای گرندپری اتریش بیاندازیم.

سریع ترین استراتژی برای گرندپری اتریش چیست؟

برخلاف یک هفته پیش در سیلورستون، سریع‌ترین استراتژی واضح و آشکاری از نظر یک توقف وجود دارد، و از برخی جهات اسپرینت به تأیید آن کمک کرده است.

اکثریت میدان مسابقه اسپرینت را با تایر مدیوم ​​شروع کردند و توانستند بدون مشکل بزرگ به پایان برسند، حتی آنهایی که روی سافت شروع کردند در طول مسابقه 23 دور رقابتی بودند.

از آنجایی که بارهای سوخت برای خود گرندپری بیشتر خواهد بود، انتظار نمی رود که لاستیک سافت در ابتدا انتخاب محتملی باشد زیرا پیرلی نرم ترین سه ترکیب را به رینگ ردبول آورده است و بنابراین با یک ماشین سنگین خیلی سریع تحلیل می رود.

شروع مسابقه با لاستیک مدیوم و

یک دوره باز بین 24 تا 32 دور به رانندگان این امکان را می‌دهد تا به ترکیب لاستیک هارد سوئیچ کنند و تا انتها بروند، انتظار می‌رود که لاستیک هارد یک لاستیک ثابت باشد که تنها حدود 0.3 ثانیه در هر دور کندتر از تایر مدیوم ​​است.

انتظار می‌رود دو توقف برای استفاده از لاستیک سافت تا 15 ثانیه کندتر از نظر زمان کل مسابقه باشد، به این معنی که همه تیم‌ها به دنبال یک توقف هستند.

یک گزینه متفاوت برای 10 نفر برتر چطور؟

با توجه به اینکه ترکیب هارد احتمالاً چقدر قوی است – زیرا در واقع ترکیب میانی از پنج ترکیب موجود در محدوده پیرلی است – فرصت خوبی برای دیگران وجود دارد که از هارد شروع کنند و اولین دوره طولانی‌تری را هدف قرار دهند.کاری که لاستیک سخت انجام می دهد انعطاف پذیری است، و در حالی که هیچ مزیتی در خارج از خط در مقایسه با لاستیک مدیوم ​​وجود نخواهد داشت، انتظار نمی رود که همان مشکلات گرم کردنی را داشته باشد که لاستیک هارد در سیلورستون داشت .

برای اجرای استراتژی هارد و مخالف با راهبردی که احتمالاً توسط کسانی که از نزدیکی جلو شروع می‌کنند استفاده می‌شود، مرحله ابتدایی باید در محدوده 38 تا 45 دور باشد، قبل از اینکه به مدیوم تغییر دهید و بتوانید تا پایان فشار دهید.

گزینه های نیمه آخر و اتومبیل‌های انتهایی چیست؟

راه دیگری برای اجرای یک توقف با شروع روی هارد وجود دارد، با راندن طولانی تر.

انتظار می رود تایر سخت برای بیش از 50 دور قابل استفاده باشد، به این معنی که کسانی که عقب تر هستند می توانند آن ترکیب را در ابتدا انتخاب کنند و سپس تا آنجا که ممکن است برانند به امید اینکه یک خودروی ایمنی فرصت توقف پیت را برای آنها فراهم کند.

اگر آنها به دور 46 برسند، از آن نقطه به بعد می توانند سوئیچ به ترکیب لاستیک سافت را در نظر بگیرند، زیرا تایر در پایان مسابقه زمانی که بار سوخت کمتر است و مسیر به همان اندازه چسبنده تر شده است، عمر بسیار بیشتری خواهد داشت. تا حد ممکن.

اگرچه سرعت هارد کندتر است، اما اگر یک خودروی ایمنی بعداً در مسابقه وجود داشته باشد که زمان تلف شده در پیت ها را محدود می کند، می توان یک گزینه بالقوه دو پیت استاپ از مدیوم-هارد- مدیوم ​​را امتحان کرد.

ترکیب متوسط ​​از سه فاز در اطراف این مدار عبور می کند که لاستیک های جلو عامل محدود کننده به دلیل کم فرمانی در اوایل هستند، سپس عقب شروع به تخریب می کند، در ابتدا خودرو را متعادل می کند، قبل از آن عقب ها مشکل ساز می شوند.

فاصله تیمها با هم
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x