اخباراستون مارتینانگلیسمسابقات 2022

استون مارتین برای ارتقای بیشتر خودروی فرمول یک در سیلورستون آماده است.

استون مارتین قرار است آخر هفته آینده یکی دیگر از آپدیت‌های خودروی فرمول 1 خود را به سیلورستون بیاورد.

پس از شروع سخت فصل، استون مارتین ارتقای قابل توجهی را در گرندپری اسپانیا به ارمغان آورد که باعث مقایسه با مفهومی که توسط ردبول در خودروی RB18 خود استفاده شده بود، شد.

این تیم از آن زمان به بعد از رشدی در فرم برخوردار بوده است و در هر یک از سه مسابقه اخیر امتیاز کسب کرده و بهترین نتیجه را در مقام ششم آذربایجان به لطف سباستین فتل به ثبت رسانده است.

اما مایک کراک، رئیس استون مارتین F1 هشدار داد که این تیم نمی‌تواند «بیش از حد جاه‌طلب» شود، زیرا این به‌روزرسانی در ابتدا تلاش کرد تأثیر زیادی در اسپانیا داشته باشد و سپس در پیست‌های خیابانی در موناکو، آذربایجان و کانادا رقابتی‌تر شود.در تلاش برای مقابله با برخی از نقاط ضعف مشاهده شده در بسته جدید در بارسلونا، به روز رسانی های بیشتری برای گرندپری بریتانیا در نظر گرفته شده است تا امیدهای فتل و هم تیمی اش، لنس استرول را تقویت کند.

کراک گفت: “ما آن [ارتقا] را برای بارسلونا داشتیم، اما در بارسلونا به خاطر خواهید آورد که ما نیز به وضوح سرعت نداشتیم، و ماشین تغییر نکرده است.”ما ترکیبی از خودرویی داریم که مطمئناً بهتر است، اما همچنین پیست هایی داریم که به ما کمک کردند تا نسبت به آنچه که شاید سه مسابقه در پیست بارسلونا برگزار می شد، رقابتی تر باشیم.

ما باید پاهایمان را روی زمین نگه داریم. ما می دانیم که باید به روز رسانی هایی را برای این نوع آهنگ هایی که اکنون در راهند ارائه کنیم، و همچنین به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم.ما باید ماشین را به روز کنیم تا بتوانیم در رقابت باقی بمانیم، زیرا می دانیم که همه در سیلورستون به روز رسانی خواهند داشت.

کراک در پاسخ به این سوال که آیا سیلورستون با توجه به شباهت های بارسلونا، آخر هفته سخت تری برای استون مارتین خواهد بود، پاسخ داد: “اگر ما ماشین را به روز نکنیم، بله.اما همانطور که گفتم، ما [به‌روزرسانی‌ها را ارائه می‌کنیم] و پس از آن مشخصاً بستگی به این دارد که چقدر در مقایسه با پیشرفت دیگران در حال بهبود هستیم.ما [برنامه‌هایمان] را انجام دادیم، بسته‌های کمی بزرگ‌تر، بسته‌های کوچک‌تر و با توجه به نحوه برگزاری مسابقات پیدا کرده‌ایم، همچنین نقاط ضعف ماشین را در بارسلونا شناسایی کردیم.»

AMR22 به موازات کانسپت خودرو با مشخصات روبه جلو طراحی شده است، اما در نهایت پنجره تنظیم بسیار گسترده تری را به تیم ارائه کرده است.

این امر استون مارتین را از رکود در پای قهرمانی سازندگان به مبارزه منظم برای امتیازات و جایگاه های Q3 (مرحله سوم تعیین خط) رسانده است و این تیم را تشویق می کند تا به توسعه خودروی 2022 ادامه دهد.

کراک گفت: “شما باید نگاه کنید که خط هافبک چقدر فشرده است، برای ایجاد موقعیت های زیادی نیازی به یک قدم بزرگ ندارید.””این در گذشته کمی متفاوت بود، زمانی که شما موقعیت های بسیار پایینی داشتید و تفاوت های زیادی بین ماشین ها وجود داشت. اما اکنون متفاوت است ،بنابراین به همین دلیل است که نمی توانیم فقط بگوییم که به خودروی جدید نگاه می کنیم. ما باید به خط مقدم این گروه برویم و بعد از آن مبارزه برای امتیازات راحت‌تر است زیرا نمی‌توانیم یک سال را در جایی که شروع کرده‌ایم به پایان برسانیم.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x