۱۵. زنوورت ، هلند ۲۰۲۴اخبارمرسدسمسابقات 2024

مرسدس طبقه ارتقا یافته را در گرندپری هلند دوباره معرفی خواهد کرد

توتو وولف و اندرو شولین از مرسدس توضیح می دهند که چرا تیم با وجود مشکلاتی در تمرین گرندپری بلژیک ، طبقه جدید خود را در زندوورت مجدداً معرفی می کند.

پیش از پایان هفته گرندپری بلژیک، مرسدس به‌روزرسانی‌های متعددی را برای W15 اعلام کرد ، از جمله یک طبقه جدید برای کف خودرو.

با این حال، پس از جلسات تمرین رایگان جمعه ناامیدکننده، تیم تصمیم گرفت طبقه ارتقا یافته خود راحذف کند  و کفی قبلی خود را استفاده کند.

در حالی که عملکرد بهبود یافته در تعیین خط مشهود نبود ، در مسابقه تیم موفق شد یک پیروزی خارق العاده 1-2 به دست آورد.

پس از مسابقه، توتو وولف، رئیس تیم مرسدس، گفت که تیم فکر می‌کند عدم سرعت آنها در روز جمعه ربطی به ارتقاء آنها و کفی جدید ندارد .

اکنون، او توضیح می دهد که طبقه ارتقا یافته پس از تعطیلات تابستانی در زندوورت مجدداً معرفی می شود.

این اتریشی گفت: “من فکر می کنم ما برای بازیابی برخی از عملکردها تغییر اساسی ایجاد کردیم، اما ما معتقدیم که این ایراد کف نبود.”

زمانی که همه چیز را روی ماشین در زندوورت قرار دهیم و ارتباط برقرار کنیم و ببینیم چه کار می کند بسیار جالب خواهد بود.

ولف نتیجه گرفت: «پس می‌توانیم مطمئن باشیم که آیا این قطعه مکانیکی است که فکر می‌کردیم، یا اینکه تعاملات کمی از نظر آیرودینامیکی و مکانیکی وجود دارد که کار نمی‌کند

اندرو شولین، مدیر مهندسی تیم توضیح می‌دهد که تیم داده‌های جمع‌آوری‌شده در پیست اسپا را بررسی کرده‌اند و معتقدند که ارتقاها می‌توانند دوباره معرفی شوند.

بریتانیایی گفت: «دلیل اینکه ما آنها را حذف کردیم و اساساً خودرو را به مشخصات سیلورستون در روز جمعه برگرداندیم، این بود که ما یک مسابقه خوب در سیلورستون داشتیم.

اسپا و سیلوراستون از نظر محدوده سرعت گوشه ای که شما با آن سروکار دارید، مدارهای بسیار متفاوتی ندارند.

“ما به وضوح برخی از مشکلات را در جایی معرفی کرده بودیم. ما فکر می‌کنیم که این تا حد زیادی به دلیل نحوه اجرای ماشین در اسپا بود، نه توسط خود به‌روزرسانی‌ها.

این بدیهی است که ما را در پیچ های پرسرعت کمی جهش می داد، چند مشکل در تعادل. با رفتن به آن ماشین سیلورستون همه چیز به حالت عادی برگشت.

شولین در پایان گفت: «از آن زمان تا به حال وقت داشتیم به داده‌ها نگاه کنیم تا بفهمیم دقیقاً چه کاری انجام داده‌ایم و با دانستن آن، کاملاً مطمئن هستیم که برای معرفی مجدد در زندوورت خواهیم رفت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x